9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Bageera

Icoontjes zijn de kluts kwijt

Goedemorgen iedereen,

Ik heb een bizar verschijnsel, de icoontjes van m’n .jpg’s weten het niet zo goed meer. Sommige zien er uit als Illustrator files, sommige als Excell files enz … Heeft er iemand enig idee of dit kwaad kan? En zo ja of hoe dit te verhelpen? ’t is best wel lastig zo …

Sorry voor het storen en alvast bedankt voor jullie nuttige tips!

De groeten van Bageera

Bijdrager
    Sachin
    ”Bageera”

Goedemorgen iedereen,

Ik heb een bizar verschijnsel, de icoontjes van m’n .jpg’s weten het niet zo goed meer. Sommige zien er uit als Illustrator files, sommige als Excell files enz … Heeft er iemand enig idee of dit kwaad kan? En zo ja of hoe dit te verhelpen? ’t is best wel lastig zo …

Sorry voor het storen en alvast bedankt voor jullie nuttige tips!

De groeten van Bageera

Moest je met WinDOOS werken zou ik zeggen: doe een virusscan of herinstalleer WinDOOS. Onder Mac heb ik geen idee …

Bijdrager
    justi

Dit komt wel eens voor… je moet je volumebevoegdheden herstellen en je MAC herstarten dan zou dit verholpen moeten zijn.
    Volgens mij kan het niet veel kwaad, mij is ook onduidelijk hoe dit kan maar naast de rare iconen is er verder niets aan de hand.

Bijdrager
    Bageera

herstarten was idd de oplossing … was ondertussen ook al weer 2 weken geleden denk ik … :mrgreen:

Bijdrager
    Sachin
    ”Bageera”

herstarten was idd de oplossing … was ondertussen ook al weer 2 weken geleden denk ik … :mrgreen:

LOL …

Herstarten is toch het eerste dat je doet als er iets niet meer optimaal werkt:?

Bijdrager
    Dorkiban

Volgens mij is herstarten een Windows reflex, die je afleert na een tijdje mac :lol: :innocent:

Bijdrager
    nma

Volgens mij is herstarten een Windows reflex, die je afleert na een tijdje mac

Heeeeeeeeel af en toe heeft een Mac hier ook baat bij. Komt echter zelden voor.

Bijdrager
    RTM85
    ”nma”

Herstarten? Wat is dat? Kan je dat eten?? ..Mijn iBook staat gerust een maand aan (dan wel in de sluimerstand), en dan merk ik pas enig verschil in snelheid; uit reflex (inderdaat die Windows reflex) herstart ik maar eens…:)

Bijdrager
    Bageera
    ”nma”

Wel in dit geval had ik er baat bij … en euh als hij lang aan staat merk je na enige tijd toch wel een snelheidsverschil. het kan dus geen kwaad je “liefste” af en toe wat rust te gunnen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.