13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    hvozdik8

Icoon in OMT

Hoe kan een icoon bij eigen profiel in OMT gemaakt worden?

Bijdrager
    Targaryen

Bovenaan rechts, naast het zoekvenster klik je op het zwarte pijltje naast je naam en ga je naar ‘profiel’. Vervolgens kies je ‘profiel wijzigen’ en daar kun je een foto uploaden.

Bijdrager
    koen

De ‘officiele’ naam voor zo een icoon is trouwens avatar.

Bijdrager
    wouter57
    koen op 28 januari 2014

.

De ‘officiele’ naam voor zo,n icoon is trouwens avatar. Jaja Koen zo zit dat.

Bijdrager
    belfortmac

Zo zit dat ja.

Moderator
    Mac Daddy
    wouter57 op 29 januari 2014
    koen op 28 januari 2014

.
    De ‘officiele’ naam voor zo,n icoon is trouwens avatar. Jaja Koen zo zit dat.

Is dit nou een taalcorrectie? Ai, ai, ai.
    Nog 1 keer dan:
    De ‘officiële’ naam voor zo’n icoon is trouwens avatar.
    Eerlijk gezegd zat Koen beter met zijn ‘zo een’.

Maar goed. Back on topic.
    Dat is inderdaad een avatar en je kan bovenaan op de balk op je naam klikken en anders bij één van je eigen posts op je naam. Vervolgens op ‘publiek profiel’ en dan ‘profiel wijzigen’.

Geblokkeerd
    Anoniem

@wouter57, Dat ’57’ in jouw naam is precies het gemiddelde van je leeftijd en aantal posts!

On-topic: Je kan je avatar ook wijzigen door op het pijltje naast je naam bovenin de pagina te klikken en dan direct naar “Instellingen” te gaan.

Bijdrager
    Targaryen

Waarom vallen jullie in herhaling? Ik heb exact hetzelfde gepost, Mac Daddy.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik deed expres Mac Daddy na door eerst iets off-topic te zeggen en dan net te doen alsof er ook nog iets nuttigs te zeggen valt na jouw eerste reactie. Een onduidelijk statement, ik weet het. Waarschijnlijk kan men er niet tegen dat een topic na 1 bericht al opgelost kan zijn:P

Moderator
    Mac Daddy

@Targaryen: Ik weet ook wel dat jij het antwoord hebt gegeven, maar ik maakte een taalcorrectie en dan kan zo’n topic nogal snel ontsporen. Daarom geef ik (als moderator) even het goede voorbeeld door terug on topic te gaan.
    Overigens vul ik wel aan dat er nog meer manieren zijn om tot hetzelfde doel te komen, net zoals sunapple doet.

Nu is het enkel wachten op de topicstarter of hij het nu heeft gevonden, op welke manier dan ook.;)

Bijdrager
    SunKeeper

*legt extra vergrootglas alvast gereed*

Bijdrager
    koen

WTF:?

Bijdrager
    hvozdik8

Nu is het enkel wachten op de topicstarter of hij het nu heeft gevonden, op welke manier dan ook.

Wel gevonden. Alle beetjes helpen.
    Bedankt

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.