11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Lexis

Iconen van mappen veranderen, Hoe?

Ik heb op de macosx download page op :apple:, de nummer 2 download (application folders) gedownload. Mijn vraag is nu alleen, hoe vervang ik mijn oude iconen voor deze iconen? Ik heb al in :finderoud: gezocht maar kon het niet vinden:oops:

Bijdrager
    klaus

Hallo Julian.

Waar heb je gezocht? in :finderoud:? Als ik zoek op dit forum op “iconen vervangen”, dan krijg ik deze
    resultaten :

Daar staat allicht iets tussen die jij kan gebruiken.Veel succes!

Gast
    Anoniem

Klik op het plaatje dat je wilt selecteren als nieuwe icoon en dan appeltje C. Ga nu naar het icoontje dat je wilt vervangen en klik met je rechter muisknop en kies dan toon info. In dat venster krijg je links boven in het scherm het icoontje te zien… Klik dan 1 keer op dat icoontje en dan zie je dat het icoontje een blauwe rand krijgt. Druk dan appeltje V.

Bijdrager
    Lexilyn

Hier kan je er massa’s downloaden…
    http://interfacelift.com/icons-mac/

Bijdrager
    Hobbes

Mss moet er maar eens een sticky komen over hoe stickys te gebruiken want het begint erg te worden.

bovenaan de pagina staat er een mooie sticky daar vind je de 4de en tevens laatste post alle infromatie die je nodig hebt om jouw probleem optelossen.

hier moet je dus zijn.

Bijdrager
    Black Mamba

Kan je eigenlijk een icoon toekennen aan één bepaalde map? En hoe doe je dit?

Bijdrager
    Yaris

Ja dat kan door de instructies van Gast hierboven te volgen.

Bijdrager
    Black Mamba

Heb het geprobeerd maar het lukt me niet. Heb net een iconen set gedownload van interfacelift (AquaBlend) en wil uit die set één icoontje plukken/kopiëren, maar net dat lukt me niet.

EDIT — nu lukt het wel :roll: :love:

Bijdrager
    iJuggle

wie weet hoe je dit over AL je mappen doet zonder dit allemaal apart te doen? Hoe kan je een icon set over al je mappen tegelijk gooien?

Bijdrager
    iJuggle

Ik heb het al gevonden bij candybar maar hij pakt niet alle mappen mee. Raar , wie weet hier de oplossing voor

Bijdrager
    iJuggle

Het is al gelukt, Gewoon even een restartje!:D

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.