7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    hermanblommers

Iconen op bureablad Mac na starten Machine

Als ik mijn mac start staan al mijn iconen weer recht op mijn scherm. Ik ben op zoek na hoe ik kan regelen dat als ik ze links zet ze daar ook blijven staan. weet iemand hoe ik dat kan inregelen

Bijdrager
    Jofan

systeemvoorkeuren/dock/onder

Bijdrager
    Jofan

of links

Bijdrager
    hermanblommers

Misverstand: Ik bedoel de mappen en bijvoorbeeld het Macintosh HD icoon op het bureaublad. De iconen in de heb ik in de hand:-)

Bijdrager
    hermanblommers

Ik vergat een woord, sorry
    Misverstand: Ik bedoel de mappen en bijvoorbeeld het Macintosh HD icoon op het bureaublad. De iconen in de heb ik in het Dock de hand [smile]

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.

Ik heb je topic in het juiste subforum geplaatst. Subforum One More Thing is alleen bedoeld voor de website zelf, voor op- en aanmerkingen en de Podcast van OMT. Jouw vraag betreft iets over het OS X zelf (Bureaublad in dit geval).

Daarnaast kan je je eigen berichten bewerken door bij het te bewerken bericht op je avatar te klikken en dan kiezen voor Bewerk.

Ga naar je Bureaublad, rechtsklik of control-klik en kies daar voor Sorteer op Raster (of naam of wat je dan ook wilt).

Bijdrager
    1984

Zie topic : Bureaublad NIET opruimen bij herstart Het best hou je jouw bureaublad zo leeg mogelijk houd ,ook beter voor MacOsx

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.