6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    El_Oy

Icon voor app gevraagd!!!

Hallo,

Bij deze wilde ik graag vragen of er iemand is voor wie het een kleine moeite is om een mooi “Aqua” achtig icoontje te maken voor een programmaatje dat ik aan het schrijven ben….

Het programma is bedoeld om bijv. gedownloade ondertitels op films te syncen…. Het komt mij te vaak voor dat ik gedurende het kijken van een film de ondertitels moet versnellen/vertragen. Het programma gaat waarschijnlijk SubSyncX heten.

Heb je een icoontje dat hier iets mee te maken heeft gemaakt of een andere waarvan je denkt; “die moet ‘ie effe zien” dan hoor ik het graag!!!!

Mzzl,

El_Oy

Bijdrager
    KP

ik heb geen icoontje voor je maar gaat dat programma werken met apple dvd player? zou geweldig zijn want ik heb dat probleem ook wel eens!! laat (hier) even weten als het werkt!

iccontje mischien in de trand van de ondertitel knop in apple dvd player?

succes verder!

Bijdrager
    El_Oy
    ”K!P”

ik heb geen icoontje voor je maar gaat dat programma werken met apple dvd player? zou geweldig zijn want ik heb dat probleem ook wel eens!! laat (hier) even weten als het werkt!

iccontje mischien in de trand van de ondertitel knop in apple dvd player?

succes verder!

Hmmm… Nee het was niet mijn bedoeling om dat voor apple dvd player te maken, sterker nog volgens mij is het niet eens mogelijk om een eigen subtitle file aan te geven in dvd player….. Ik zal eens kijken….

Maar dat idee van dat icoontje alla dvd player ondertitel knop is wel een goeie, kan iemand daar wat mee???

Thanx,

El_Oy

Bijdrager
    KP

ah, meer voor divx e.d. films? ook leuk:) daar lopen de ondertitels die je zelf toevoegt idd nog vaker verkeerd:D succes in iedergeval!

Bijdrager
    El_Oy
    ”K!P”

ah, meer voor divx e.d. films? ook leuk:) daar lopen de ondertitels die je zelf toevoegt idd nog vaker verkeerd:D succes in iedergeval!

Aye aye. We’ll do sir! :wink:

PS: Thanx

Bijdrager
    Torz

Ok El Oy ik zal kijken of ik iets voor je kan doen.Ik mail je.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.