5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Sylvester

iCloud wachtwoord kwijt

Misschien een eigenaardige vraag, maar ik zit ermee.

De iPhone 5s van mijn schoonvader vraagt nu constant om het appleID wachtwoord.

En raad eens, hij weet zijn wachtwoord niet meer.

Dan ben ik naar deze site gegaan :

https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid?language=nl_NL

Er staat dat het AppleID account vergrendeld is.

Daar heb ik alles geprobeerd. Men geeft de mogelijkheid om een email naar dat adres te sturen of de beveiligingsvragen te beantwoorden.

Ik heb een mail gestuurd, maar dan krijg ik de melding dat er een onbekende fout is opgetreden.

Ik heb de vragen beantwoord, en dan komt dezelfde fout naar voren.

Daarna heb ik geprobeerd om deze via iTunes te benaderen. Ik kan geen reserve kopie maken. Eventueel geeft hij wel de mogelijkheid om hem te wissen, maar dat wil ik voorlopig niet. En ik weet dus ook niet of dat wel gaat.

Als ik de toegangscode ingeef, kan ik af en toe nog wel iets doen, maar hij vraagt heel dikwijls om het AppleID wachtwoord.

Boven alles zou ik eerst op één of andere manier alle contacten eruit willen krijgen.

En dan kan ik hem eventueel wissen als dat gaat.

Wat moet ik nu doen? Welke mogelijkheden heb ik nog?

Heeft iemand tips?

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden geleden door  Sylvester.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden geleden door  Sylvester.

Moderator
    Night

Simpel. Even met Apple bellen. Dat is de enige oplossing.

Bijdrager
    Sylvester

Dan moeten we dat maar eens doen. Maar ik dacht dat er misschien nog andere opties waren.

Moderator
    Night

Helaas niet. Maar de Apple support medewerkers zijn over het algemeen heel vriendelijk en behulpzaam, zodat je je probleem waarschijnlijk in no-time hebt opgelost.

Bijdrager
    Sylvester

Even een update . Ik heb Apple telefonisch gecontacteerd. Ze waren heel behulpzaam, doch altijd op hun hoede voor eventuele fraude.

Ik moest samen met mijn schoonvader en de service desk van Apple de vragen telefonisch overlopen. We wisten helaas maar één vraag te beantwoorden. dat was voor hun voldoende. Na een paar mails was het wachtwoord gereset en het probleem opgelost.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.