7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Lambertini

Icloud voor mail

Ik wil Ipad syncen met Imac en hij vraagt me een mobileme adres aan te maken.
    Kan ik dat niet doen met mijn mailadres gelinkt aan itunes ?
    Thx

Bijdrager
    Philip Kotler

Je kan je iPad gewoon syncen net als een iPod via het kabeltje aan je mac..

Of heb je het over de mail?
    Want wanneer je op je iMac naar iCloud gaat en het vakje Email aanvinkt (omdat je je email wil suncen naar iCloud), dan krijg je de mogelijkheid om een @me.com account aan te maken. Dit adres wordt dan gesynced naar al je apparaten via iCloud.
    Voor je andere email accounts, deze komen toch gewoon via de Mail app binnen.

Bijdrager
    Lambertini

Idd maar ik zou graag mijn bestaand mailadres (die nu enkel op mail toekomst) syncen met ipad. Als ik tot nu toe wiste op ipad moest ik dat vervolgens ook nog eens integraal voor alle mails op imac overdoen. Vandaar….

Bijdrager
    indra

Dat kan helaas niet. Ze hebben iCloud beperkt tot @me.com acounts. Helaas

Bijdrager
    Stirf

Of je laat je bestaande mail automatisch doorsturen naar je @me.com adres. In te stellen via de instellingen bij je provider.

Bijdrager
    Lambertini

Ik kan idd al mijn adressen forwarden naar mijn mobileme adres.
    Ik neem aan dat ik dan mobile me als hoofdadres in mail moet ingeven ?
    Vanaf dan verstuur ik ook met mobile me denk ik ?
    Moet ik dan ook mijn mailadres (op vandaag telenet) veranderen in itunes ? Ik denk dat dat daar los van staat ?
    Thx

Bijdrager
    Stirf

1. je hoeft in mail dan alleen je MM/iCloud adres te confituren, maar volgens mij heb je dat al gedaan;
    2. ja;
    3. Bedoel je hiermee je iTunes ID? Zo ja, dit hoef je niet te wijzigen. Zo nee, dan behoeft dit verdere uitleg.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.