10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

iCloud via Pages

Hoi

Ik heb Pages op mijn Mac en Pages op mijn iPhone. Als ik een pages-document in iCloud via mijn browser zet, dan komt hij ook in het venstertje iCloud van Pages op mijn Mac en op mijn iPhone. Dat werkt dus zonder problemen.

Maar als ik een document in dat venstertje van iCloud zet in Pages op mijn Mac, dan komt het niet op mijn iPhone terecht en ook niet in mijn iCloud in mijn webbrowser.

Iemand een idee of dit normaal is?

Ik draai 10.8, Pages 4.2 en iOS 5.1.1.

Bijdrager
    Domtoren

Pages gebruik ik niet maar in Numbers en Keynote verschijnen documenten op mijn iPhone als ik die op mijn Mac bewaar in de iCloud.

Erg handig.

Zou in Pages ook zo moeten werken.

Bijdrager
    GastonM

@MoNdO GeNeRaToR,

Heb je wel de laatste update geïnstalleerd van Pages op je iPhone (App Store – Updates)? De laatste update is namelijk vereist voor het synchroon houden van wijzigingen tussen je Mac en iPhone.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik heb Pages vandaag pas erop gezet, dus het is de laatste versie.

Bijdrager
    Blieper

Staat in de voorkeuren -> iCloud en de optie Documents & Data aangevinkt?

Zal toch ergens nog niet geactiveerd zijn, anders zullen ze er toch moeten staan. Als het in Numbers en Keynote wel is dan zal er in Pages ergens een instelling niet goed staan.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Yep, heb ik aanstaan. Ook op mijn iPhone trouwens. Het lijkt gewoon alsof de functie in Pages niks door geeft naar iCloud.

Andersom werkt het perfect.

(Keynote en Numbers sturen trouwens ook niks door naar iCloud)

Bijdrager
    iBrammes

Als je in Pages of Numbers of keynote een nieuw document aanmaakt en bewaard op iCloud. Dan zie je die idd niet op je iPhone/iPad verschijnen. Zoek maar eens met google, is een bekend probleem.
    Als je het gewoon opslaat op je iMac en gaat naar http://www.icloud.com en je upload het daar. Dan gaat weer wel goed als je wijzigingen aanbrengt.
    Maak je op je iPad/iPhone een nieuw document dan gaat het weer wel goed.

Hier werk het trouwens ook niet zoals het hoor te werken!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Aha, en ik maar zoeken :sarcastic:.

Bijdrager
    iBrammes

Het schijnt toch een beetje te werken. Ik heb gisterenavond toch nog even een test document gemaakt op de iMac. Maar die zie ik vandaag pas op de iPad. Dus het werk nu wel, maar duurt even voordat hij op de iPad zichtbaar is..

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Nu werkt het plots wél. Vreemd wolkje :slant:.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.