6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    buddy

icloud verwijderen

Ik heb al verschillende keren met icloud pogingen ondernomen om het in orde te krijgen maar echt enthousiast kan ik er niet over worden. Nu wil ik heel dat icloud gebeuren verwijderen.(Voorbeeld ik heb een Mercedes app op mijn iphone geinstalleerd en …….stond het ook op de ipad van mijn vrouw………stel dat ik tinder als app op mijn iphone zou willen installeren :-):-):-))
    Dus ik wil heel dat icloud gedoe van alle Macs,ipads en iphones weg hebben.
    Hoe doe je dat????

Bijdrager
    hatolex

Uitloggen uit iCloud, zo simpel kan het zijn.?

Moderator
    Night

Uitloggen is wel erg simpel. Ik neem tenminste aan dat je niet álle functionaliteit, zoals ‘FindMyiPhone’, wil missen.

Ga naar instellingen > bovenste optie (Apple ID, iCloud, iTunes en….) > iCloud > zet gewoon alle groene vinkjes uit van alles wat je NIET wil delen.
    Ook kun je in hetzelfde menu ‘Delen met gezin’ uitzetten.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    GoeieDag
    buddy op 05 juni 2017

Ik heb een Mercedes app op mijn iphone geinstalleerd en stond het ook op de ipad van mijn vrouw.

Dat is gewoon een simpele instelling!
    Instellingen>Apple ID, iCloud (etc, dus bovenaan waar je foto staat -iOS 10)>iTunes Store en App Store>Muziek, Apps en Boeken uitvinken.
    .
    .

Dus ik wil heel dat iCloud gedoe van alle Mac’s, iPads en iPhones weg hebben.

Dat “gedoe” wil je niet weg hebben, want het geeft je iDevice allerlei functionaliteit waarvoor je juist zo’n ding hebt aangeschaft.

Maar de stress zit in je eigen onhandigheid: zoals o.a. hier al honderden keren uitgelegd: je moet geen Apple ID/iCloud account delen met iemand anders, ook niet met je eigen vrouw. Ieder moet een eigen account gebruiken, met bv eventueel een derde account om gezamenlijk zaken te regelen, zoals Agenda, Contacten en aankopen. Je deelt toch ook geen paspoort of zo met je vrouw?!

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    JJmac

In Nederland zijn we niet zo streng met meerdere Paspoorten per persoon ?
    Gebruik overigs ook geen iCloud alleen find my iPhone staat aan.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  JJmac.

Moderator
    Night

+1

GoeieDag op 05 juni 2017

Je moet geen Apple ID/iCloud account delen met iemand anders, ook niet met je eigen vrouw. Ieder moet een eigen account gebruiken, met bv eventueel een derde account om gezamenlijk zaken te regelen, zoals Agenda, Contacten en aankopen. Je deelt toch ook geen paspoort of zo met je vrouw?!

Overigens kun je dat laatste ook via ‘Delen met gezin’ regelen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.