-
Q:
[Opgelost] iCloud uit de lucht?
Hey allen,
Ik probeer in te loggen op mijn iMessage en op 1 of andere manier lukt dit niet.
Op de iPhone uitgelogd en probeer in te loggen, maar dat lukt ook niet.Via support contact gehad en daar zeggen ze dat het aan het netwerk kan liggen.
Ik heb zelf via KPN Glasvezel, KPN 4g en Simpel 4G geprobeerd maar niets lijkt te werken.Dus zowel iPhone als Mac gaat t fout.
iphones/mac zijn recent en werken met laatste versies dus updates al gedaanZijn er meer mensen met soort gelijkt problemen, of beter nog tips?
Of er iets met de Apple-systemen is kun je hier zien.
InactiefAnoniem8 november 2017 om 15:21Hij is wel leuk gevonden “Zit de Cloud nog in de lucht”
Op een zonnige dag waarschijnlijk niet, wellicht was het bij de ts mooi weer.stefsegers op 08 november 2017Hi KarelWillem, begrijp ik dat je een soort gelijk probleem hebt?…
Probleem is een groot woord, want ik gebruik het niet of nauwelijks.
Maar het inloggen lukt ook hier weer.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.