9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    stefsegers

    [Opgelost] iCloud uit de lucht?

    Hey allen,

    Ik probeer in te loggen op mijn iMessage en op 1 of andere manier lukt dit niet.
    Op de iPhone uitgelogd en probeer in te loggen, maar dat lukt ook niet.

    Via support contact gehad en daar zeggen ze dat het aan het netwerk kan liggen.
    Ik heb zelf via KPN Glasvezel, KPN 4g en Simpel 4G geprobeerd maar niets lijkt te werken.

    Dus zowel iPhone als Mac gaat t fout.
    iphones/mac zijn recent en werken met laatste versies dus updates al gedaan

    Zijn er meer mensen met soort gelijkt problemen, of beter nog tips?

    Bijdrager
    stefsegers

    UPDATE: Mac herstart en na meerdere malen proberen uiteindelijk iMessage aan de praat gekregen.

    Bijdrager
    stefsegers

    Wanneer ik op de iPhone probeer in te loggen via Instelingen _> Login op je iPhone NA herstart dan lijkt hij in te loggen maar na een paar minuten springt hij terug naar het instellingen menu en is hij niet ingelogd.

    Bijdrager
    KarelWillem

    KPN Glasvezel op de Mac (Chrome): nope (venster om code in te geven komt niet tevoorschijn).

    Gisteren werkte dat nog wel in ieder geval.

    Bijdrager
    stefsegers

    Hi KarelWillem, begrijp ik dat je een soort gelijk probleem hebt?

    Inmiddels is inloggen bij iMessage nu wel gelukt bij mij op de mac….

    Inloggen op iCloud op de iPhone nu een par uur later lukt me wel!!!

    Blijf het een vreemd verhaal vinden:(

    Bijdrager
    Beech

    Of er iets met de Apple-systemen is kun je hier zien.

    Bijdrager
    stefsegers

    Dank je Beech, ik dacht dit ook en bij Apple gaven ze aan dat alles naar behoren werkte…

    Nu niet mer belangrijk voor mij… ik ben gelukkig ingelogd en het werkt:)

    Bijdrager
    raymin

    Hij is wel leuk gevonden “Zit de Cloud nog in de lucht”
    Op een zonnige dag waarschijnlijk niet, wellicht was het bij de ts mooi weer.:-P

    Bijdrager
    KarelWillem
    stefsegers op 08 november 2017

    Hi KarelWillem, begrijp ik dat je een soort gelijk probleem hebt?…

    Probleem is een groot woord, want ik gebruik het niet of nauwelijks.

    Maar het inloggen lukt ook hier weer.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.