7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Lars34

iCloud tabbladen werken niet

Hallo allemaal,

ik heb sinds kort een iPhone 5 naast mijn iPad en ik heb meerdere keren geprobeerd om iCloud tabbladen werkend te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb al deze stappen gevolgd en op Google gezocht naar andere oplossingen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Hebben jullie enig idee? Alvast bedankt.

Groetjes Lars

P.S: Mijn bladwijzers worden wel gewoon gesynchroniseerd.

Bijdrager
    Brent Meynen

Hier hetzelfde probleem!:(

Bijdrager
    Beech

Privé-modus niet ingesteld ?

Bijdrager
    Lars34

Nee, daar heb ik al naar gekeken.

Bijdrager
    SunKeeper

Bij mij werkt het wel, enige probleem is dat het ongeveer een uurtje of vijf duurt voor dat het is bijgewerkt.
    Je kunt het dus alleen gebruiken als je pas na een aantal uur gaat opzoeken wat er ook al weer een aantal uur geleden op je andere device open stond.

Iets zitten lezen en direct verder lezen op een ander device is er dus niet bij. Wat Apple beweert dat wel de bedoeling zou moeten zijn. Dus Apple, fix the bug.
    Want direct sync kan wel, kijk maar naar Notities, Sleutelhanger, Agenda, Herinneringen, dat is een kwestie van max. twee minuten.

Bijdrager
    Lars34

Ik denk niet dat dat het probleem is, want het werkt al een paar weken niet.

Bijdrager
    Chorro

Ben ik de enige waarbij het binnen 10 seconden werkt? Lijkt dus geen probleem te zijn dat wereldwijd heerst.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.