9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Witte Haai

iCloud synchroniseert Safari-bladwijzers niet naar iPhone

Hallo allemaal,

M’n agenda, notities, en Safari-browser-geschiedenis worden door iCloud goed gesynchroniseerd.
    Maar dat geldt niet voor m’n Safari-bladwijzers. Wat moet ik instellen, om deze wèl te laten synchroniseren?

In de icloud-systeemvoorkeuren staat alles blauw aangevinkd. Zie screenshot (dropbox).

MacOS 10.12.3 / Iphone 5S; iOS 10.3.1; Beiden up to date.

Bijdrager
    GoeieDag

Staat het op het ander apparaat ook goed ingesteld?

Bijdrager
    Shmoo

Niets kun je daar aan doen dit is gewoon iCloud-kwaliteit. Zo werkt het 8 maanden geweldig en prima, dan heb je het een keertje echt direct nodig en dan werkt het ineens niet of voor geen meter.

Safari afsluiten en opnieuw opstarten wil wel eens helpen. Op beide devices. Anders devices helemaal opnieuw opstarten.

Bijdrager
    Witte Haai

Hmm… Ik wou iets over MS blauwe schermen gaan roepen…

Maar wel teleurstellend, dat Apple hier steken laat vallen.

Bijdrager
    GoeieDag

Omdat Shmoo weer uitermate én ongefundeerd negatief moet doen, hoef jij niet de moed op te geven.
    Goede kans dat er een verklaarbare oorzaak is.

Bijdrager
    Witte Haai

@goeiedag: Het kan natuurlijk ook gewoon poltergeist, klopgeesten zijn…:wink:

Bijdrager
    pruus

Shmoo heeft wel gelijk. Soms werkt iCloud niet op alle apparaten goed. En de reden? Ik weet het ook niet. Zeker als je meerdere apparaten hebt, wil het wel eens haperen. Ik denk synchronisatie-missers. Soms zijn het de foto’s, soms de internetpagina’s die niet goed syncen. Wel een aandachtspunt van en voor Apple!

Bijdrager
    GoeieDag

Ik beheer heel wat apparaten, met heel wat iCloud accounts, en alles loopt probleemloos en vloeiend. De keren dat er wel iets was, lag het toch aan de gebruiker (instelling). Ben ik zó goed?!

Bijdrager
    pruus

@goeiedag: bofferd!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.