4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    willemfilm

icloud synchroniseert niet goed met ipad agenda

ik heb op icloud.com veranderingen in de agenda ingevoerd.
    Als ik nu op mijn ipad kijk staan de afspraken er wel in maar op een heel andere datum en tijdstip weet iemand hoe dit komt?
    groeten

Bijdrager
    hiensel

Ik heb hetzelfde probleem. Ipad / Imac / Icloud / mobileme is bij mij één groot drama. Verjaardagen worden soms een a twee dagen eerder gezet, daarnaast worden er plotseling trouwdagen en andere data ingevuld / aangemaakt en adressen staan steeds weer 2 a 3 dubbel bij de contacten. Inloggen op mobileme lukt al een paar weken niet omdat het password steeds onbekend is. (al 4 a 5x nieuw password aangemaakt , echter zonder succes.
    Inmiddels heb ik alles al enkele malen ” geschoond” maar ben je een dag verder kan je weer opnieuw beginnen.

Bijdrager
    vicero

Mijn agenda synchroniseert helemaal niet. Iemand een idee hoe mijn iPhone en Macbook gesynchroniseerd kunnen worden?

Bijdrager
    iMac-er

Op mijn iPhone synchroniseert de agenda via WiFi/3G met de Outlook agenda (werkt prima!), maar wordt vervolgens niet met iCloud gesynchroniseerd. Dus op mijn iMacs zie ik de afspraken niet. Weet iemand hoe dit op te lossen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.