3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    aperitivo

icloud sleutelhanger – inlog code

Hallo,

Ik wil graag een makkelijke inlog code op mijn iPad (heeft geen touch ID) maar tegelijkertijd niet dat met dezelfde makkelijke code al mijn icloud sleutelhanger pw te lezen zijn. Zodat bv kinderen de iPad op kunnen maar niet al je spaargeld kunnen uitgeven…

Is dat mogelijk? Het lijkt wel van niet als je eenmaal 2-staps verificatie (SMS) heb aangezet, zoals ik. iCloud sleutelhanger is wel uit te zetten maar dat wil ik weer niet vanwege mijn eigen prive iPhone. iCloud sleutelhanger alleen op de iPad is ook uit te zetten, maar net zo makkelijk (zonder extra inlogcode!) weer aan.

En de wachtwoorden op de iPad zijn echt heel makkelijk te lezen (maar 1 keer inlog code nodig), dit itt op de mac waarbij voor elk wachtwoord opnieuw de mac inlog pw nodig is. Raar he?! Kijk zelf maar eens (iOS – instellingen – accounts en wachtwoorden – wachtwoorden apps/sites) daar staan ze netjes op een rij (!)

Alles met nieuwste iOS en OS

Moderator
    Night

Tsja, een iPad is – net zoals een iPhone –  nu eenmaal niet ontworpen voor gebruik met meerdere gebruikers. Dit i.t.t. een Mac, dat wél een meerdere-gebruikers-omgeving kent, met alle beveiliging van dien.

Bijdrager
    Beech

Je kunt je iPad toch een AID geven die voor de kinderen is en dan familie aanzetten in iTunes ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.