6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ojeroeno

[Opgelost] iCloud reserve kopie terugzetten werkt niet (SMS code)

Hoii!!

Ik wilde net mijn iCloud reservekopie terug zetten op mijn telefoon omdat ik hem opnieuw heb ingesteld, nu moet ik een nummer ontvangen om dat te kunnen doen, dat nummer word alleen naar mijn huidige telefoonnummer gestuurd en ik kan die dus niet openen… Wat moet ik nu doen?

groetjes!!

Bijdrager
    Q-collective

Je kunt deze opvragen via SMS nadat je hebt geselecteerd dat je geen code hebt ontvangen. Dat vult die dan vanzelf in en gaat het proces verder.

Misschien een idee om, als je andere Apple apparaten hebt, deze ook in te stellen als vertrouwd apparaat, zodat je ook daar een code op binnen gaat krijgen. Dat doen je door bij de Instellingen te tikken op je naam bovenin (als je iOS 10.3 of hoger draait) en dan te gaan naar Wachtwoord en beveiliging. Geef het wachtwoord en verificatiecode in en voila, dat apparaat zal in het vervolg ook codes binnenkrijgen.

Bijdrager
    GoeieDag

En ook een ander telefoonnr., bv dat van je partner.

Bijdrager
    IGBA

… of dat van je moeder.

Sleutelbeheerder
    Night

Of je vader….

Bijdrager
    ojeroeno
    Q-collective op 06 juli 2017

Je kunt deze opvragen via SMS nadat je hebt geselecteerd dat je geen code hebt ontvangen. Dat vult die dan vanzelf in en gaat het proces verder.

Misschien een idee om, als je andere Apple apparaten hebt, deze ook in te stellen als vertrouwd apparaat, zodat je ook daar een code op binnen gaat krijgen. Dat doen je door bij de Instellingen te tikken op je naam bovenin (als je iOS 10.3 of hoger draait) en dan te gaan naar Wachtwoord en beveiliging. Geef het wachtwoord en verificatiecode in en voila, dat apparaat zal in het vervolg ook codes binnenkrijgen.

Ja ik moest een specifiek ander nummer invullen als 2e nummer en dat was ook het zelfde nummer als mijn telefoonnummer…
    heb uiteindelijk mijn simkaart in andere telefoon gedaan waarmee ik de code kon ontvangen, maar ik ga inderdaad even andere apparaten instellen waarmee ik de volgende keer een code kan ontvangen!

dankuwel

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.