3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    sdk1990

iCloud + Outlook 2010

Ik heb een Macbook Pro met Windows 7 via Boot Camp geïnstalleerd. Ik gebruik Windows wel eens en met de komst van iCloud leek het me handig om Outlook te gebruiken voor de contact+agenda sync. Als ik dit aanzet in het iCloud controlpanel, krijg ik het bericht: De configuratie kan niet worden voortgezet omdat Outlook niet is geconfigureerd voor een standaardprofiel. Controleer uw Outlook-instellingen en probeer opnieuw. Als ik alleen het e-mail aanvink krijg ik dit niet (maar dit werkt ook niet, dan blijft outlook om een wachtwoord vragen, dit had ik ook op OSX en dat kapte uiteindelijk dus op Windows misschien ook).

Ik heb mijn Outlook / e-mail instellingen gecontroleerd: ik heb dingen geprobeerd met profielen zoals verwijderen, er twee neerzetten, prompten dat ik elke keer moet kiezen als ik Outlook open etc. Dit heeft allemaal niet mogen baten dus.

Iemand een oplossing?

Bijdrager
    michelebauermann

ik heb preciest hetzelfde, is er inmiddels een oplossing, mb

Bijdrager
    sdk1990

Ik heb ondertussen eens Windows en alles opnieuw geïnstalleerd. Inmiddels is er een versie twee van het iCloud-configuratiescherm; sindsdien heb ik geen problemen meer:)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.