8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Dexstron

Icloud op meerdere pc's

Hoi,

Mijn baas werkt met windows computers, eentje thuis en eentje op de zaak.
    Thuis heeft hij icloud geinstsleerd en dat werkt goed, maar op de zaak krijgt hij outlook niet aan de gang met icloud.
    Weet iemand een oplossing.

Bijdrager
    jobz

Macs kopen.

Bijdrager
    Dexstron

Zei ik ook al;) maar hij heeft net een ipad, rustigaan beginnen he ;).
    Owja hij heeft ook een iphone 4:p

Moderator
    Mac Daddy

Is die pc op het werk niet dicht gespijkerd door een ICT beheerder? Dan wordt het lastig. Je zou op zijn minst op die pc het iCloud control panel moeten installeren. Daarna moet je inderdaad kijken of je je gegevens in Outlook krijgt te zien. Maar als de pc in een bedrijfsnetwerk hangt met mogelijk een exchange server, dan wordt het denk ik smeken bij de ICT beheerder.

Mocht dat niet het geval zijn. Ik weet niet of het hieraan ligt, maar heeft hij de meest recente versie van Windows op die computer draaien?

Bijdrager
    Dexstron

Het is een pc in een restaurant dus het is niets met een icter pf server.
    Hij heeft de controle panel geinstaleer, maar waneer hij mail, contacten en agenda aan klikt en op torpasssen klikt geeft hij ma een tijdje aan dat hij het niet kan.
    Maar waarom geeft hij niet aan.

Toch bedank ” mac daddy”

Bijdrager
    jobz

Sorry MacDaddy, je gaat wel erg ver… Outlook op een PC…

Vragen over PC hardware en Windows software in een Windowsomgeving zijn niet gewenst.

:innocent::crazy:

Moderator
    Mac Daddy

Tja. Ik weet het verder ook niet, behalve dat het bij mij wel zo werkte. Maar daar heb je weinig aan. Die pc draait Windows 7?

Moderator
    Mac Daddy

@jobz: Moet je ook die zin ervoor quoten.

Over andere besturingssystemen spreken is niet taboe, maar er moet wel een link met Apple hardware of software zijn.

Hoewel iCloud niet letterlijk software is, maar een wolkje van Apple, is het tóch Apple gerelateerd.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.