4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    uwatec

icloud: numbers synct niet, pages wel

deze snap ik niet. ik heb een mac met os x 10.12.2 en een ipad met iOS 10.2. icloud drive staat op beide aan. instellingen staan overal goed, drie keer dubbel check gedaan. toch synct numbers niet, pages wel. de numbers documenten op m’n mac hebben enkel een icloud symbooltje en een pijltjenaarboven-icoontje naast de grootte. de numbers folder heeft een icloud symbooltje met een stippellijntje. de pages documenten zie ik ook op mn ipad, de numbers documenten niet

Bijdrager
    Shmoo

Verplaats het bestandje eens naar een andere folder of zoiets.. Dan maak je de server meestel wel weer wakker.

Bijdrager
    uwatec

Ja lijkt te werken, thanks voor de suggestie. De numbers bestanden worden geupload naar icloud, maar staan dan echter wel buiten de mapjes. Op zich geen punt, maar de map numbers staat er ook nog gewoon tussen.

Bijdrager
    Shmoo

Nu kun je de bestandjes natuurlijk ook weer terugzetten naar de map waar ze voorheen stonden.. Die map numbers zal ook altijd aanwezig blijven die wordt aangemaakt door het programma en die kun jij niet verwijderen.

Je kunt het vergelijken met een lui oog. Even een minuutje erin wrijven wat heel erg lekker aanvoelt, zeven keer snel knipperen en hij doet het weer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.