6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Joerian

iCloud nog volledig te gebruiken na downgrade macOS Sierra?

Hey allen,

Ik heb een wat oudere iMac en twijfel om te upgraden naar macOS Sierra. Ik draai momenteel Yosemite omdat ik El capitain veel te traag vind. Nu hoop ik dat Sierra het beter doet en vind het ook leuk even te koekeloeren wat ik van het nieuwe besturingssysteem vind.

Nu ben ik alleen bang dat als ik upgrade mijn iCloud account mee upgradet, en ik vervolgens niet meer goed kan gebruiken op Yosemite.

Ik heb dit namelijk eerder meegemaakt. Ik kan namelijk geen iCloud notities meer gebruiken op mijn Mac(allen op iphone en ipad beschikbaar). Ik ben genoodzaakt google services te gebruiken in de notities app. Die is nog wel beschikbaar op alle apparaten.

Iemand ervaring of sierra je icloud weer naar een hoger level tilt en daarmee elke versie lager meteen in functies uitsluit?

Thanks!

Bijdrager
    Shmoo

Je kunt gewoon installeren en dat de iCloud (inlog) stap overslaan tijdens het installeren. Ik doe dat altijd omdat ik alles handmatig wil aanzetten.

Verder wordt er denk ik altijd gevraagd of je door wilt gaan. Dat was bij El Capitan en iOS 9 ook het geval. Je kreeg dan de vraag, wil je iCloud upgraden ja of nee. … Blablablabla tot gevolg.

Bijdrager
    StefanV

Welk model is jou iets oudere iMac? En daar zit zeker nog een gewone HDD in?

ga er maar van uit dat Sierra niet heel veel sneller is dan El Capitain als je geen SSD hebt

Bijdrager
    penseel

Alles op een externe schijf zetten en daar van opstarten. Dan kijken of het bevalt.

Bijdrager
    Shmoo

Pff.. wat heeft dat allemaal met iCloud te maken?

Bijdrager
    penseel

Heel veel je weet het wel.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.