5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Nautdeapplefan

iCloud Music Bibliotheek

Hallo,

Sinds 2 dagen update mijn iCloud bibliotheek niet meer zoals het hoort. Hij blijft eeuwig hangen op “Gathering information about your library”.
    Is er een manier om dit op te lossen? Kan ik iets resetten?

Groet,

Naut

Bijdrager
    mrchablis

iTunes eens herstarten? Anders iCloud bibliotheek uitschakelen, uitloggen en terug inloggen en inschakelen? Hier hielp het… Zoals alle cloud diensten van Apple werkt ook iCloud iTunes maar zus en zo…

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Nu ik dit allemaal heb geprobeerd denk ik dat het te maken heeft met iets wat ik in afgelopen tijd heb toegevoegd. Op andere computers geeft hij hetzelfde aan.

Bedankt voor de hulp.

Groet,

Naut

Bijdrager
    Marius1976

Geen idee of dit hetzelfde probleem is, maar bij mij wil muziek niet meer downloaden naar m’n iTunes, die wel in mijn ‘iTunes match’ staat. Het gaat overduidelijk om een probleem/fout.

Als ik iTunes afsluit en opnieuw start, dan kan ik 4 of 5 nummers hooguit downloaden, en dan hangt het downloadproces weer. De enige oplossing is iTunes afsluiten, en daarna kan ik weer een paar nummers downloaden.

Dit probleem is er nu een week, en ik vermoed dat het door versie 12.6.0.100 komt.

Het is lastig dat er wat verschillende diensten lijken te bestaan die min of meer hetzelfde doen. Ik heb een abonnement op iTunes Match.

Afspelen (als een soort van streaming) in iTunes is geen probleem. Het gaat om het downloaden. Ik wil bijv. een CD branden van een playlist voor in de auto. Eindeloos gedoe eer ik de tracks gedownload heb.

Iemand een oplossing?

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Geen oplossing, maar dit komt ook deels overeen met mijn probleem.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.