5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Wankei

icloud (match) aanpassen aan itunes mac

Ik heb mijn iTunes afspeellijsten en afspeelmappen herschikt op mn iMac (en wil die ook op deze manier in icloud zien).
    Wanneer ik vervolgens iTunes match inschakel, krijg in binnen de kortste keren alles zoals het voorheen was weer opnieuw in m’n iTunes van m’m iMac.. Blijkbaar past Match m’n iTunes op m’n iMac aan met wat er op dat moment nog in de cloud zit.
    Bestaat er een mogelijkheid om de wisselwerking uit te schakelen zodat Match niet mijn iTunes muziek, lijsten en maps aanpast maar wel omgekeerd…?

Jo

Bijdrager
    jv65

En als je éérst iTunes Match aanzet en pas daarna je afspeellijsten e.d. aanpast?

Bijdrager
    Wankei

Zou het?
    Ik ga het eens uitproberen.. Is wel een héél werk, en ik ben nogal lui van aard.. ;-)
    Misschien zal ik het eerst met 1 mapje proberen..

underline text

Bijdrager
    jv65

Duurt wel even (soms een dag of meer) voordat aanpassingen zichtbaar zijn op je iPhone/iPad. De laatste tijd gaat het gelukkig wat sneller.

Bijdrager
    Niels

Als je dit soort grote wijzigingen gaat doorvoeren in je iTunes Match kun je het beste je bibliotheek geheel wissen (de muziekbestanden uiteraard wel bewaren) inclusief icloud, iTunes match in iTunes uitzetten, een dag wachten, dan je bibliotheek opnieuw importeren, aanpassen naar hoe jij het wilt en dan pas iTunes match weer aanzetten. Anders blijven bepaalde wijzigingen terugveranderen, dit heeft volgens mij met de verwerkingssnelheid te maken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.