13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Bram

icloud mail problemen

Hoi hoi,

Ik heb een vraagje. Ik heb deze week mijn msn.com email account verwijderd omdat ik alleen nog maar icloud.com adres wil gebruiken. Maar sindsdien krijgt iedereen die mij mailt een melding van postmaster@outlook delevery failure. De mailtjes komen wel netjes aan bij mij op mijn icloud adres. Dit werkt echter voor veel mensen verwarrend. Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Bijdrager
    iMad

En wat staat er in die delevery failure?

Bijdrager
    Bram

Delivery has failed to these recipients or groups:

Bram van Dieren (bramvandieren@icloud.com)
    A communication failure occurred during the delivery of this message. Please try to resend the message later. If the problem continues, contact your email admin.

Bijdrager
    Beech

Wat bedoel je met “mijn msn.com email account verwijderd” ?

Bijdrager
    Bram

Heb die account verwijderd . Wil geen 2 e-mail adressen meer hebben. Alleen nog maar iCloud.com gebruiken

Bijdrager
    jv65

Misschien bij msn ingesteld dat die je icloud.com mail ophaalt of doorstuurt?

Bijdrager
    Bram

Pfff dat zou evt kunnen, maar daar kan ik nu niet meer in ?

Bijdrager
    Beech

Aan iedereen een email sturen met je nieuwe emailadres.

Bijdrager
    Bram

Iedereen heeft mijn nieuwe adres, ze krijgen die melding als ze naar mijn iCloud mailen???

Bijdrager
    Bram

Iedereen heeft mijn nieuwe adres, ze krijgen die melding als ze naar mijn iCloud mailen???

Bijdrager
    jv65

Heb je misschien bij de instellingen op icloud.com aangegeven dat je mail moet worden doorgestuurd naar msn?

Bijdrager
    Bram

Hee dat was de oplossing, top! Super bedankt was ik zelf nooit achter gekomen.

Bijdrager
    jv65

(y)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.