7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iDavid

iCloud mail accepteert password niet

Hallo,

Voorheen kreeg ik vaak het volgende venster in beeld:

Erg hinderlijk, maar wanneer ik dan mijn wachtwoord invoer kon ik weer verder.

Tot vandaag, op mijn iPhone kreeg ik de melding dat de mijn wachtwoord niet werd geaccepteerd en dat ik via iforgot mijn wachtwoord opnieuw moest instellen. Ook in de Mail app op mijn MacBook kreeg ik het bovenstaande venster die dit keer mijn wachtwoord niet accepteerde nadat ik hem opnieuw invoerde.

Ook via iCloud.com kwam ik er niet in met mijn wachtwoord.

Helaas werd het antwoord op de geheime vraag via iforgot niet geaccepteerd. Dit komt denk ik omdat ik een ander antwoord heb gegeven op de vraag (lekker slim).

Enfin, ik weet 100% zeker dat mijn wachtwoord goed is en ik heb dus het idee dat het probleem bij Apple ligt, zoals een tijd geleden het geval was met het iTunes account bij velen..

Zijn er meer mensen met dit probleem? Enig idee hoe ik nog mijn wachtwoord kan herstellen? Ik moet eerst 8 uur wachten totdat ik opnieuw de geheime vraag kan beantwoorden..

Bedankt.

Bijdrager
    EdMirFab

Ik kreeg deze melding ook op mijn iPhone.
    Je wordt doorgestuurd naar de iForgot pagina en daar reset je (geef je) een nieuw wachtwoord.

Bijdrager
    iDavid

Ja, maar daar had ik 2 opties. Wachtwoord verzenden per email (maar dat had geen zin want ik kom er niet in) of de geheime vraag beantwoorden welke ik dus niet wist en te vaak verkeerd heb ingevoerd..

erg lastig dit! vooral als je dringend bij je mail moet..

Bijdrager
    iDavid

Is er iemand die raad heeft? Ik heb sterk het vermoeden dat hier meer aan de hand is.. Van het een op andere moment wordt mijn wachtwoord niet meer geaccepteerd en is mijn account door het te vaak invoeren van het juiste wachtwoord geblokkeerd.

Voor mijn geheime vraag stel ik altijd 2 antwoorden in en deze worden allebei niet geaccepteerd. Ik weet vrijwel zeker dat ik ook geen ander antwoord heb gegeven op de vraag…

Ik kan dus helemaal niet meer! Maar het is toch idioot dat je ineens een melding krijg dat je wachtwoord niet overeenkomt, terwijl er niets veranderd is? Alsof je account is gehackt..

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je geen webmail? Of werkt dat niet met zo’n account?

Bijdrager
    iDavid

iCloud.com ja. Maar dat is het zelfde wachtwoord en die wordt gewoon niet meer geaccepteerd. Tevens is mijn account nu uitgeschakeld omdat ik het te vaak heb geprobeerd. Erg bizar dit..

Bijdrager
    kardonevents

Hier hetzelfde probleem, heb reeds een nieuw paswoord ingegeven en nu word dit sinds deze morgen ook niet meer geaccepteerd.
    Probleem is dat ook mijn iCal agenda’s niet meer gesynchroniseerd worden op mijn diverse toestellen.
    Op de site van Apple staat dat er geen problemen zijn maar volgens mij is er toch iets aan we hand.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.