11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    MrJvG

iCloud live voor MobileMe gebruikers

Surf na http://www.icloud.com login met je MobileMe account en volg de stappen.

Ik weet niet of 10.7.2 een vereiste is, maar ik neem aan van wel.

Bijdrager
    Maverick9898

Ja dat is vereist want bij mij zegt hij dat ie iOS 5 noch Lion kan vinden terwijl ik 10.7.1 draai…..

Bijdrager
    MrJvG

Van 10.7.2 is de GM versie inmiddels ook al uit.

Bijdrager
    Maverick9898

Leuk, maar ik ben geen developer:P.

Bijdrager
    MrJvG

Dan is dat weekje wachten nog wel overzien;)

Bijdrager
    eerselzuid

Yep, helaas alleen onder 10.7.2, draai hier met een 10.7.1 iMac en dat gaat inderdaad niet werken. Dan nog maar een weekje wachten…:cool:

Bijdrager
    Ricardo95

hmmm, vreemd ik draai op 10.7.1 en ik kan icloud gewoon in!! ik had geen mobileme account, en heb het ingeschakeld via ios 5 op mijn iphone 3gs

Moderator
    unSOUND

Ik hoop wel dat er een degelijke oplossing komt voor het ontbreken van de vele functies die MobileMe wel had… Tot die tijd probeer ik iCloud zo lang mogelijk uit te stellen…

Syncing of Mac Dashboard widgets, keychains, Dock items, and System Preferences are not part of iCloud, but will continue to be available for you to use until you move to iCloud. After you move to iCloud or after June 30, 2012, whichever comes first, these sync services will no longer be available.

Bijdrager
    macbook-Jan

Wat gebeurt er met mijn Webpagina en Idisk gegevens die niet ondersteunt worden door Icloud?
    Ben je die kwijt als je overstapt?

Moderator
    unSOUND

Die verdwijnen 30 juni.

Bijdrager
    macbook-Jan

Die verdwijnen 30 juni.

Maar is dat als je overstapt ook?
    Of is dat zolang je maar met mobile me blijft werken?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.