7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    heintjep

iCloud instellen op iPhone: "Gebruikersnaam of wachtwoord onjuist"

Beste allemaal,

Ik probeer iCloud op m’n iPhone 4 aan de gang te krijgen, maar zonder succes. Ik heb mijn mobileme account omgezet naar iCloud, Lion is up-to date, en natuurlijk m’n iPhone. Als ik nu in deinstellingen mijn Apple ID en wachtwoord invul bij iCloud, krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord onjuist zijn, en blijft het scherm daarop hangen. Ik kan die dialoog dus niet OK-en…

Als ik een fout (of oud) wachtwoord probeer, krijg ik logischerwijs dezelfde popup, echter, nu kan ik deze wel weg klikken doo rop OK te drukken…

Wat gaat hier in hemelsnaam mis? Ik heb al verschillende keren mijn wachtwoord veranderd en en ook een uurtje of wat gewacht, maar niks lijkt te helpen…:confused::sad:

Bijdrager
    gIzMo01

Mijn vriendin heeft hetzelfde!

Bijdrager
    drostr88

Ik weet niet of je het al gebrobeerd hebt.

Je moet in iCloud je email invoeren. Helaas alleen het invoeren van je accountnaam lukt niet, zoals het was met MobileMe.

Bijdrager
    PimPamPet

Hier moet je toch gewoon je AppleID invullen?

Bijdrager
    pidi

Ik had hetzelfde probleem.

Voor iCloud gebruik ik mijn MobileMe ID.
    Bij mijn e-mail accounts moest ik bij mijn MobileMe ID op de iPhone het wachtwoord nog een keer opgeven.
    Nadat ik dat had gedaan, werkte het wel.

Bijdrager
    heintjep

Hier dus niet.

Ik krijg Mail op de mac ook niet aan de gang. Ik kan wel een iCloud account aanmaken met mijn Apple ID en wachtwoord, maar als ik vervolgens mail wil ophalen en nogmaals naar mijn wachtwoord wordt gevraagd, dan pikt ie het niet….???

Mooi klote….

Bijdrager
    heintjep

Het werkt! Ik moest mijn MobileMe wachtwoord wijzigen tijdens migratie naar iCloud. Er dienen o.a. hoofdletters in te staan en liet ik du nu net niet hebben gebruikt…. Daardoor is er het een en ander de soep in gelopen. Ik kon wel met mijn nieuwe wachtwoord op iCloud inloggen, maar kon dat wachtwoord niet gebruiken voor de iphone en Mail op de mac.. Nu bleek mijn oude wachtwoord ook nog in de instellingen van mobileme te staan op de mac en volgens mij raken de icloud settings daar ook van over de zijk.

Nu ik bij systeem instellingen – MobileMe mijn wachtwoord ook heb gewijzigd, lijkt het goed te gaan….

…..voor wie er wat aan heeft…. :sarcastic:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.