9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

    Bijdrager
    Baco66

    iCloud inlog

    Beste forumleden,

    Onlangs mijn inlog gewijzigd van mijn iCloud en dat verliep allemaal prima.
    Maar vanaf dat moment, telkens als ik mijn Macbook Pro opstart krijg ik de optie:

    “Het wachtwoord voor mijnnaam@provider.nl moet worden bijgewerkt.”


    Dit betreft mijn oude inlog welke nergens meer actief is.
    iCloud werkt op al mijn apparaten prima en ik ben overal ingelogd met mijn nieuwe gegevens.

    Kan iemand mij vertellen hoe ik van deze melding afkom ??

    • Dit onderwerp is gewijzigd 10 maanden, 1 week geleden door  Pete.Z. Reden: Verplaatst uit OMT sub-forum

    Bijdrager
    tarun

    Misschien software uit de AppStore die je met het oude account hebt gedownload? Als dat zo is, verwijderen en met je nieuwe account downloaden.


    Bijdrager
    Baco66

    #tarum,

    Dank je voor de input. Nog niet aan gedacht en zeker het proberen waard.


    Bijdrager
    Beech

    Heb je “Zoek mijn Mac” aan staan in iCloud ?


    Bijdrager
    Baco66

    # Beech,

    Ja, staat aan.


    Bijdrager
    Beech

    En stond die aan toen je je AID veranderde ?


    Bijdrager
    Baco66

    Ja, stond aan bij veranderen AID.

    Wijziging heb ik via Macbook gedaan en de andere apparaten allen uitgelogd.


    Bijdrager
    Galapogos

    Betreft het hier niet toevallig een mail-account dat nog actief is? Heb je al gekeken onder ‘Instellingen’ -> ‘Internetaccounts’ of je daar een account kunt vinden rond dit e-mailadres?


    Bijdrager
    Baco66

    #Galapogos,

    Boosdoener waarschijnlijk gevonden.
    In een grijs verleden aangemeld bij Game Center en dit account stond nog op oude inlog.

    Dank voor de tip.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.