One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » iPhone blijft om iCloud ID vragen

iPhone blijft om iCloud ID vragen

Profielfoto van Barbertje

Barbertje op 06 december 2017 #

Hallo Mijn vrouw en ik zitten in de dezelfde Cloud nooit geen probleem, Maar nu heeft ze een nieuwe Iphone en die blijft bij de configuratie steeds met pop/ups vragen om haar Cloud ID maar die heeft ze niet want we zitten er gezamenlijk in.En dat willen we ook zo houden. Wie helpt=

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: Vraagstelling verduidelijkt
Profielfoto van TheBigZ

TheBigZ op 06 december 2017 #

Jullie delen samen één Apple ID?

Zo ja, dan vul je dat in. Of je maakt een tweede ID aan, nog handiger.

Profielfoto van nieuwsgroepen

nieuwsgroepen op 06 december 2017 #

En dat tweede ID kun je dan weer koppelen tot een gezins ID. Toch heel veel gedeeld en ook nog een stukje voor jezelf.

Profielfoto van Martin55

Martin55 op 06 december 2017 #

Wij (mijn vrouw en ik) hebben beiden een eigen Apple id voor de iCloud.
De Appstore hebben we gezamenlijk op één Apple id staan.
Hierdoor hoef je aankopen in de Appstore maar één keer te betalen. Ieder kan vervolgens wel zelf bepalen wat er wel of niet geïnstalleerd wordt op zijn toestel. Ook heeft ieder dan de volle 5Gb aan opslag in iCloud. Agenda’s kunnen gecombineerd worden zodat je wel allebei kan zien wat er gepland is.

Profielfoto van Joid

Joid op 06 december 2017 #

Het is toch inderdaad echt verstandiger om ieder een eigen Apple ID te gebruiken.

Profielfoto van csteelooper

csteelooper op 07 december 2017 #

Wat @joid zegt… Ieder een eigen Apple ID en dan Gezinsdeling inschakelen. Dan kunnen jullie alsnog allebei gebruik maken van (gekochte) apps op dat (oudere) Apple ID.

Over dit topic

Gestart op 06 december 2017 door Barbertje

Laatste reactie door csteelooper

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?