8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    peterwillem

iCloud geinstalleerd maar het werkt verder niet.

Ik heb update 10.7.2 en IOS5 geinstalleerd. Zie iCloud wel, kan het openen. Heb ook zo’n …@me.com adres opgegeven.
    Heb alle icoontjes in iCloud menu aangevinkt. Maar er wordt niets opgeslagen. Blijft steeds 5Gig beschikbaar.
    En als ik beheer aanklik lees ik dat ik geen iCloud-opslaggebruik.
    Gaarne advies.

peterwillem

Bijdrager
    mbrant

Volgens mij gebeurt dat pas nadat de itunes etc is gesynchroniseerd en je diverse documenten op de cloud zet.

Bijdrager
    peterwillem

Als ik op mijn iPad2 iCloud reservekopie aan zet krijg ik :Start iCloud reserve kopie; dat doe ik dan en vervolgens krijg ik de fout melding : Er is een probleem met het inschakelen van iCloudreservekopie.
    Nog een keer proberen maar met het zelfde resultaat.

peterwillem

Bijdrager
    Horloge

hetzelfde hier
    ik denk dat het beginners bugs zijn
    gewoon nogmaals proberen morgen of zo

Bijdrager
    BensApple

hoi

Hoe sync Itunes met Icloud ?, want mijn vrije ruimte op Icloud blijft gelijk.

Ben

Bijdrager
    peterwillem

Zou het iets met apple id en icloud mail adres te maken hebben? Zijn geheel verschillende mail adressen.
    In mijn mail op mijn iMac zie ik wel iCloud staan, maar er staat ook account is offline en gebruik/beschikbaar is niet ingevuld.

Zal proberen een screenshot te maken.

Bijdrager
    peterwillem

Dat wieltje links onder blijft steeds als een gek draaien.:sarcastic:

Bijdrager
    peterwillem

Als ik inlog bij https://www.icloud.com lukt dit wel. Zie Mail maar kan er niet bij inloggen. Bij adresboek,agenda en iwork kan ik wel in komen. En zie dus mijn agenda en of adres gegevens.
    Zou dus zeggen dat die ergens in het icloud on line bestand van de 5 Gig moet zitten.
    Maar daar merk ik niets van als ik icloud op de imac open.
    ra ra hoe kan dit?

peterwillem

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.