6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    stefsegers

iCloud Foto's voorkeuren

Hey allen,

Ik merk dat mijn iCloud foto’s niet wordt bijgewerkt. Ik heb de bibliotheek naar een andere ext hdd verplaatst en weer gekoppeld aan Foto’s. Echter op 1 of andere manier haalt hij niet meer de laatste binnen.

In de system prefs -> iCloud kun je ook Foto’s activeren, maar wanneer ik dit doe krijg ik de melding:

OPEN FOTO’s OM EEN BIBLIOTHEEK TE KIEZEN OF AAN TE MAKEN VOOR GEBRUIK MET “ICLOUD-FOTOBIBLIOTHEEK”

Wanneer ik op de knop Open Foto’s… klik dan opent hij de app en mer gebeurd er niet.

Iemand tips voor me?

Stefan

Bijdrager
    pruus

Dit is een bekend probleem. Bij tijd en wijlen werkt het soms wel op het ene apparaat en vervolgens niet op het andere apparaat. Soms gaat er een langere tijd voorbij en komen ze wel. Ik heb mijn Mac wel eens opnieuw opgestart, en dan werkte het weer even. Er zitten helaas wat Hick-ups in. Ik hoop dat ze opgelost worden.

Bijdrager
    stefsegers

Echt heel vaag. Na herstarten kan ik ook nu niet meer in Sys. voorkeuren -> iCloud -> foto’s een vinkje zetten. Kan dus helemaal niets meer nu:(

Bijdrager
    pruus

Je gaat naar instellingen, kies dan voor ‘Foto’s en Camera’ daar kun je als eerste iCloud aan- of uitzetten. Check dat nog maar even.

Bijdrager
    stefsegers

Dank je voor je reactie. Ik weet hoe dat moet. Echte wanneer ik 1 vinkje aan klik krijg ik deze melding

OPEN FOTO’s OM EEN BIBLIOTHEEK TE KIEZEN OF AAN TE MAKEN VOOR GEBRUIK MET “ICLOUD-FOTOBIBLIOTHEEK”

View post on imgur.com

Bijdrager
    stefsegers

net even een check gedaan… Ook als ik een NIEUWE library aanmaak dezelfde melding en ik kan dus hier niets mee:(

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.