1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    djjns

iCloud foto's foto's app mac

Hoi allemaal,

Sedert een tijdje heb ik het volgende probleem:

Ik gebruik een mappenstructuur met een jaartal en daaronder mappen met foto’s van alle gebeurtenissen die er dat jaar gebeurt zijn. Ik heb deze ook zo over gezet naar de foto’s app van mac. Dit in koppeling met iCloud foto’s.

Het probleem dat zich nu stelt is het volgende: Alle foto’s die ik neem met mijn iPad of iPhone worden automatisch in iCloud geplaatst. eveneens zijn deze te bekijken via iCloud.com > foto’s

Ik zie ze echter niet meer verschijnen binnen de foto’s app op mijn macbook pro. Hoewel hij dit tot enkele weken geleden nog perfect deed. Verder is het ook zo dat hij bij status aangeeft, dat hij 7 onderdelen aan het uploaden is (nu al weken aan een stuk) en dat er 81 foto’s in het mapje uploaden naar iCloud mislukt staan. Hoewel deze wel perfect zichtbaar zijn op de iPhone en iPad. Verder zijn er ook verschillende foto’s die verschijnen in volgende vorm:

Ik heb een hele hoop foto’s die nog genomen zijn via iPhone en in de foto’s app zouden moeten verschijnen maar ze doen het niet. Ik heb eveneens al geprobeerd om via Time Machine de bibliotheek terug te zetten vanop een punt toen alles nog werkte en een nieuwe bibliotheek aangemaakt en ingesteld als iCloud bibliotheek, maar beiden zonder resultaat…

Mijn macbook draait op MacOs Mojave 10.14.1 en ik heb meteen ook een screenshot genomen van de instellingen in de foto’s app. Dit in de hoop dat iemand van jullie me kan helpen?

<div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.