7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    giljom

iCloud foto,s

Sinds 3 sept na de laatste update kan ik geen enkele foto meer naar mijn Mac streamen en komt er geen enkel foto meer in mijn bibliotheek bij op mijn Mac, weet iemand of er dat wat mee te maken heeft, of weet u een oplossing

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Poezenbeest.

Bijdrager
    KarelWillem

Systeemvoorkeuren:
    Log uit, log in, probeer het nog een keer.

Bijdrager
    giljom

Moet ik alles uitvinken, of alleen wat u voorbeeld is, als hij vraagt alles verwijder op deze Mac, mag ik dan bevestigen , graag uw hulp

Bijdrager
    Beech

Waar stream je vandaan ? Heb je Foto’s verbonden met iCloud ? En zo ja, hoeveel ruimte heb je nog vrij (en welk abonnement) ?

Bijdrager
    giljom

Ik stream van de iPhone naar de mac, en naar mijn iPad, ik heb gedaan wat u gezegd hebt en dat is eenmaal gelukt, en nu weer niet meer, kan dat zijn dat, hij is al meer als een uur aan het uplouden, als ik terg een foto neem met mijn iPhone dan kan het gemakkelijk een uur duren voor ik die op de Mac zie, nogmaals bedankt voor u geduld dat u mij wil helpen

Bijdrager
    giljom

Ik heb een abonnement van 50 GB en ik heb er maar 234 foto,s op staan

Bijdrager
    giljom

Als de foto,s via iCloud niet werken, kan ik ze dan via iTunes koppelen en overzetten, dan kan ik wachten tot de nieuwe update, misschien is het dan opgelost, maar zet hij dan niet alles dubbel als ik via iTunes ga ?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.