11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bonoman

iCloud en Photostream

In iCloud krijg ik de melding dat ik voor photostream iPhoto moet updaten. iPhotomelding: ‘ Deze versie van iPhoto (9.1.5) is de nieuwste versie’ In de Appstore staat momenteel versie 9.2. Verplicht Apple ons hierbij om voor icloud photostream een update te kopen voor 12 euro?

Bijdrager
    Nielskorte

Jup als je hem niet meer kan updaten tenminste misschien komt de update pas morgen:( http://support.apple.com/kb/HT4906?viewlocale=nl_NL

Bijdrager
    GastonM

Nee hoor, je zou hem gewoon via Software-update moeten kunnen binnenhalen. Wel moet 10.7.2 eerst geïnstalleerd zijn. Hoe het met Snow Leopard zit weet ik helaas niet.

Bijdrager
    bonoman

@Gastje8: ik heb Lion 10.7.2

Bijdrager
    Ankieee

Ik had hetzelfde probleem maar probeer net nogmaals te zoeken naar een update in iPhoto en nu pakt ie ‘m wel!

Bijdrager
    bonoman

Hier nu ook een update van iPhoto

Bijdrager
    maxeym

Jullie kunnen iPhoto al wel updaten? Die van mij geeft nog steeds aan dat de nieuwste versie 9.1.5 is. Enig idee hoe dat kan en hoe ik dat kan oplossen?

Bijdrager
    koffiezetter

Ook ik kan nog steeds niet upgraden. 9.1.5

Bijdrager
    koffiezetter

Nu komt de update automatisch dus toch nog gered.
    Zal wel aan overvolle servers hebben gelegen.

Bijdrager
    maxeym

Je moet rustig afwachten hij komt vanzelf. Ik heb hem binnen:)

Bijdrager
    sytrusze

gister had ik hetzelfde, ik dacht dat ik 12 euro moest betalen maar vandaag kreeg ik ineens de update binnen, alhoewel ik gister ook heb gezocht naar updates maar deze niet tevoorschijn kwam.

Gewoon afwachten inderdaad

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.