9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iezieoffice

iCloud e-mail

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn bestaande e-mail adressen gekoppeld worden aan iCloud.
    Tot nu toe heb ik alleen een me.com adres aan kunnen maken, maar bestaande mail adressen heb ik niet kunnen instellen in iCloud.

Bijdrager
    BJVR

Wat wil je precies je mail uit je hotmail of Gmail account zien binnen je icloud mail?

Dus als je inlogt op icloud.com en je drukt op Mail dat daar ook je @hotmail of @gmail mail zichtbaar is?

Als dat het geval is dan moet je je hotmail of gmail doorsturen naar je @me.com adres.

Bijdrager
    iezieoffice

Eigenlijk zijn het geen @gmail of @hotmail adressen, maar mijn zakelijke pop mail.
    Moet ik die ook doorsturen en zo ja, hoe gaat dat.
    Bij mobile me kon je gewoon een paar extra e-mail adressen toevoegen.

Bijdrager
    Ritonies

ik zit ook een beetje met dat mailgebeuren ze hebben het alleen maar over outook maar die heb ik niet.
    ik heb msn.mail en kabelfoon. Hoe doe ik dat dan?

Bijdrager
    wjend

In een of ander “regels”-voorkeuren-paneeltje kun je meestal wel instellen dat je alle mail doorgestuurd moet worden.

Bijdrager
    gipsman

Doorsturen van, in mijn geval, Gmail is geen optie.
    Ik wil Gmail (privé) en @mac.com (zakelijk) gescheiden houden.
    Kun je Gmail zoals vroeger nog integreren in de Mailapp die met iCloud werkt en dan ook
    syncen met iPhone/iPad of moet ik voor Gmail uitkijken naar een andere app of zelfs
    terugvallen op webmail ?

Inactief
    Anoniem

Ten eerste stel je in dat de mail van je huidige account geforward wordt naar je me.account..

In je iCloud-account disable je ‘Email’

Maak een extra account aan en kies daarvoor uit de lijst ‘Anders’ en selecteer ‘Mailaccount aanmaken’
    Gebruik voor dit account je me-emailadres.
    Voor de server van inkomende mail typ je in: p02-imap.mail.me.com (of p04-imap.mail.me.com)
    Voor de server van de uitgaande mail gebruik je de smtp server van het geforwarde account en de credentials die daar bij horen..

Zorg dat in het extra account ‘Email’ aan staat en ‘Notities’ uit.

Op deze manier kan je én gebruik maken van je eigen mailadres en ook versturen via je eigen mailadres.

Bijdrager
    Mips

Hey THX,

Ik denk dat ik ongeveer met hetzelfde probleem zit en heb jouw werkwijze van hierboven proberen toe te passen, maar dat lukte niet echt..

Mijn situatie: ik heb mijn mails van @msn.com geforwarded naar mn @me adres, heb mijn @msn account afgevinkt en bijgevolg synchrosineert mn mail nu automatisch op al mn apple-devices. Het probleem is nu natuurlijk dat als ik een mail verstuur vanop 1 van die devices dan worden die e-mails verstuurd vanaf mijn @me adres, maar de meesten van mijn contactpersonen kennen dit e-mailadres niet dus hoe zou ik nu te werk moeten gaan om mijn e-mails toch nog steeds vanaf mn @msn adres te laten vertrekken MAAR mn mails gesynchroniseerd te houden in icloud want mn msnmails werden niet op mn apple-devices gesynchroniseerd…

Oef, ik ben echt niet goed in die dingen, hopelijk kunnen julie me verder helpen:-)

Bijdrager
    Ritonies

als ik wil inloggen op icloud.com blijft hij zeggen dat ik niet de laatste versie van firefox heb. ik heb nu firefox 7.01 dat is de laatste versie. wat moet ik dan doen? help..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.