4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Cybershooter

iCloud-documenten mobiel netwerk optie

Ik heb op mijn iPhone5 (IOS 6.0.2) bijna alle opties die tot voor mij onnodige data consumptie leiden uitgeschakeld. Echter kom ik zojuist tot de ontdekking dat wanneer ik de optie Mobiel netwerk/iCloud-documenten uitschakel en ik sluit hierna de instellingen app af, dat dit bewuste onderdeel nadat ik instellingen weer opstart, weer aanstaat, terwijl deze toch echt is uitgeschakeld. Is dit een bug in IOS 6.0.2?

Bijdrager
    Wolfii82

Ik heb ook een iPhone 5 met iOS 6.0.2 en heb het net getest, maar bij mij blijft alles gewoon uit staan als ik Mobiel Netwerk en iCloud Documenten/gegevens uitschakel.

Bijdrager
    Cybershooter
    Wolfii82 op 02 januari 2013

Ik heb ook een iPhone 5 met iOS 6.0.2 en heb het net getest, maar bij mij blijft alles gewoon uit staan als ik Mobiel Netwerk en iCloud Documenten/gegevens uitschakel.

Ik moet zeggen dat ik intussen al meerdere gekke dingen ben tegengekomen in mijn iPhone 5. Ik heb nu weer een gevalletje van een 3g symbooltje wat niet meer weggaat bovenin het scherm, terwijl de 3g optie wel gewoon uitstaat. Ik denk dat ik alles er maar eens opnieuw opgaat zetten vanaf de fabrieksinstellingen. Als dat allemaal niet wil helpen, ga ik ermee terug.

Klopt het trouwens dat wanneer je mobiele data uitschakel, je de 3g optie dan ook niet ziet? want ik kan ondanks dat is de mobiele data uitschakel, gewoon de 3g optie zien en aan/uit zetten. Ik meen me te herinneren dat die optie niet zichtbaar is , wanneer de optie mobiele data uitstaat.

Bijdrager
    Wolfii82

Als je mobiele data uitschakelt, dan blijf je de 3G optie daaronder gewoon zien en die kun je ook uit/aan zetten zeg maar door het op knopje te klikken. Dat is bij mij ook zo.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.