5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    joeperrr

iCloud Calendar wil niet syncen

Dag allen,

Normaliter kom ik overal uit met mn iPhone/iPad, maar ik heb sinds enkele dagen (ws. na de 9.0.2 update) issues met mijn iCloud Calendar.
    Op mijn mac (Yosemite) heb ik mijn iCloud agenda gewoon naar behoren werken, en ook als ik via icloud.com controleer werkt het gewoon.

Alleen gebeurt er niets meer op mijn iPhone (9.0.2), na eventjes zoeken het volgende geprobeerd:
    – Agenda uit/aan zetten onder iCloud op de iPhone
    – iCloud uitloggen -> herstel netwerk instellingen -> iCloud inloggen
    – Sync interval van Altijd naar 3 maanden gezet en weer terug etc.
    – Sync forcen in de Agenda App
    – iCloud de tijd geven om te syncen (dit was drie dagen geleden)

Nu het vreemdste van alles, ik zie in de agenda app geen eens meer icloud staan, terwijl ik 100% zeker ben dat ik iCloud agendas heb, en ze aan staan onder Instellingen -> iCloud.

Iemand enig idee?

Bijdrager
    pruus

Heb jij bij Instellingen, Mail, Contacten, Agenda bij het bewuste account de agenda aangevinkt op de iPhone? Check dat eens even…. Zo nee, dan is dat de oplossing.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door  pruus.

Bijdrager
    joeperrr

Als je via mail contacten agenda naar iCloud gaat kom je bij hetzelfde scherm als dat je direct naar iCloud gaat, waar ik het dus uit en aan heb gezet. Alle andere accounts doen het wel (Gmail én office365).

Bijdrager
    joeperrr

al deze stappen ook geprobeerd (waar mogelijk want ik heb geen activiteiten):
    https://support.apple.com/en-us/HT203521

Bijdrager
    joeperrr

Sinds update 9.1 doet ie t weer gelukkig.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.