4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    MDW

iCloud bijna vol

Ik krijg de laatste tijd regelmatig een bericht dat zegt dat mijn iCloud bijna vol zit. Strange, want ik gebruik deze alleen om mijn de Agenda te synchroniseren, en zoveel plaats neemt dat niet in.
    Bij instellingen zie ik een grafisch overzicht van mijn 5GB. Tot mijn verwondering steekt daar een reservekopie in. Strange, want ik synchroniseer mijn iPhone op mijn iMac. Misschien heb ik het per ongeluk eens geactiveerd. Hoe kan ik nu zie waarvan deze kopie is, en of ze nog relevant is?

Bijdrager
    langbeest

Tja, heb wel meer van dat soort spook mb”s
    Staat dat ik meerdere mb’s gebruik in documenten opslag in iCloud.
    Ik heb geen enkel document op iCloud gezet en ook een blik in de map verteld dat er geen documenten zijn.
    Toch gebruik ik volgens iCloud, 23 mb.
    Strange

Bijdrager
    essiw
    MDW op 20 september 2015

Ik krijg de laatste tijd regelmatig een bericht dat zegt dat mijn iCloud bijna vol zit. Strange, want ik gebruik deze alleen om mijn de Agenda te synchroniseren, en zoveel plaats neemt dat niet in.
    Bij instellingen zie ik een grafisch overzicht van mijn 5GB. Tot mijn verwondering steekt daar een reservekopie in. Strange, want ik synchroniseer mijn iPhone op mijn iMac. Misschien heb ik het per ongeluk eens geactiveerd. Hoe kan ik nu zie waarvan deze kopie is, en of ze nog relevant is?

Synchroniseren en een reservekopie maken zijn twee verschillende dingen. Check of bij je iTunes instellingen (click op het iPhone icoontje) aanstaat dat je een reservekopie maakt via iCloud

Bijdrager
    Wauters

Bij beheer opslag even vederklikken en verwijderen die Strange handel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.