27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    Applefan12345

iCloud beta voor iOS Developers?

@Mac Daddy was een beetje lomp om het vorige topic op slot te doen, dus nog even een vraagje,

Heb je wel de iCloud beta als je iOS Developer bent?

Alvast bedankt!

Inactief
    Anoniem

*zucht*

En waarom denk je dat dat topic op slot is gegaan?:D

Moderator
    Mac Daddy

@AppleFan: Dat is niet lomp. Dat is het beleid wat wij hier voeren. Je vroeg om hulp om aan illegale software te komen. Dat bespreken wij hier niet.
    Ik wijs je op de huisregels.

Bijdrager
    Applefan12345

Nee, dat vroeg ik niet! Ik vroeg OF er dergelijke manieren waren: legaal of illegaal. Ik vroeg dus niet: ‘Weet iemand hoe ik illegaal OS X Mavericks kan krijgen?’

Inactief
    Anoniem

Je vroeg toch of een andere developer je wilde helpen?

Zijn er ook Mac Developers die dit lezen? Zo ja, zou een van jullie mij dan aan het bestand kunnen helpen

Bijdrager
    Yggdrasil

Hé, sufkop, heb je nu nóg niet door dat je alleen legaal aan iOS 7/ OS X Maverick kan komen als je je registreert als een ontwikkelaar?:roll:

Bijdrager
    Applefan12345

Ja, dat vroeg ik maar is dat illegaal dan?! Ik dacht van niet. Maar zullen we even terug komen op de vraag inplaats hier een discussieforum van te maken over wat wel of niet legaal is?

Bijdrager
    Applefan12345
    Yggdrasil op 11 juni 2013

Hé, sufkop, heb je nu nóg niet door dat je alleen legaal aan iOS 7/ OS X Maverick kan komen als je je registreert als een ontwikkelaar?:roll:

Volgens mij is schelden ook een van de huisregels die niet mogen?:)

Bijdrager
    Yggdrasil

Als je vijfendertig keer dezelfde vraag voorbij ziet komen durf je al eens overreageren. Mijn excuses daarvoor. Dat neemt niet weg dat je gewoon over komt als een ongeduldige puber.

Bijdrager
    Applefan12345

@Yggdrasil Ten eerste is dit de eerste keer, dat ik die vraag stel zonder meteen door een oververhitte moderator wordt ‘be-slot’ en ten tweede, ben ik een ongeduldige puber:) Maar weet je het antwoord op de vraag heel misschien ook?

Bijdrager
    youp.c

Zie developer.apple.com/icloud:

iWork for iCloud beta
    Create beautiful documents, spreadsheets, and presentations using Pages, Numbers, and Keynote in your browser on any Mac or PC.
    Sign in

iOS Developer Program or Mac Developer Program membership required

Inactief
    Anoniem

Dat had de TS natuurlijk zelf in 10 sec kunnen vinden, ipv allerlei draadjes er over te starten.

Maar het is natuurlijk wel vermakelijk.:D

Bijdrager
    Yggdrasil
    Applefan12345 op 11 juni 2013

@Yggdrasil Ten eerste is dit de eerste keer, dat ik die vraag stel zonder meteen door een oververhitte moderator wordt ‘be-slot’ en ten tweede, ben ik een ongeduldige puber:) Maar weet je het antwoord op de vraag heel misschien ook?

Eerste keer? Je hebt al een gesloten topic op jouw naam staan ook hoor. Dan wel niet over OS X maar wel over iOS 7 en da’s net zo goed net zo illegaal.

Bijdrager
    Applefan12345

Ja de EERSTE KEER DAT IK DE VRAAG STEL ZONDER METEEN GEBLOKT TE WORDEN! Beter lezen @Yggdrasil ! Bedankt @youp.c voor het beantwoorden van m’n vraag!

Bijdrager
    Applefan12345

En @yggdrasil jouw bericht over ’35 keer’ zat er zeker wel in de buurt?!

Bijdrager
    Melk

@yggdrasil wat ben jij toch een vreselijk irritant mannetje. Meneer de politie agent

Inactief
    Anoniem

En @yggdrasil jouw bericht over ’35 keer’ zat er zeker wel in de buurt?!

Ik denk dat hij jouw vraag plus de vragen van 34 andere ongeduldige forumleden bedoelde.;)

Bijdrager
    Yggdrasil

Inderdaad Koen, dat bedoelde ik.;)

En @ Melk, politieagent is één woord.

Bijdrager
    Melk

Zoals ik al zei @yggdrasil een vreselijk irritant mannetje;)

Bijdrager
    belfortmac

Precies

Bijdrager
    Ostinato

Gezellig hier.

/pakt een biertje en een zak borrelnootjes

Bijdrager
    Ostinato

Heb trouwens net die andere draad even bekeken en ben het met Applefan12345 eens dat het slotje een tikje voorbarig was.

Bijdrager
    Applefan12345

Ik ben al lang blij dat ik het antwoord weet:D

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ja, dat vroeg ik maar is dat illegaal dan?

Tuurlijk is het niet illegaal om je als dev te registreren…..

Bijdrager
    Yggdrasil
    daalhofmac op 11 juni 2013

Precies

Je kunt het toch niet laten hé, ouwe?:)

Bijdrager
    belfortmac

Meneer de ouwe dan. ( grapje )
    Je reactie op een belediging hier op het forum van iemand anders, is veel milder dan die van mij in een persoonlijk bericht.

Bijdrager
    belfortmac

Je doet ook maar, zal me een zorg wezen.

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.