4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    tav

icloud back up

Zijn in de icloud back up ook de apps inbegrepen , bv, en fotoapp met foto’s opgeslagen (worden de foto’s in die app dan ook in de back up opgenomen of alleen de app zonder inhoud ?

Bijdrager
    Shmoo

Nee geen apps, de foto’s in de Foto’s app zitten als het goed is al in de iCloud opgeslagen om te scyncen naar andere devices dus dat zou dubbel zijn.

Verder slaat Apple geen apps op om ruimte te besparen. Enkel gegevens (lokaal) op je telefoon of iPad worden opgeslagen en een lijstje met meta data over welke apps waar op je telefoon staan. Zodra je dan een backup terugzet zal iOS worden gedownload > geĂ¯nstalleerd + alle apps die op je telefoon stonden automatisch gedownload worden uit de App Store.

Bijdrager
    tav

ok, ik had een app staan waar ik foto’s in kon bewaren die alleen konden bekeken worden met een paswoord , zou ik die foto’s dan kwijt zijn bij een back up terug zet als ik niet eerst die foto’s ergens opsla en daarna terug zet in de app bij de nieuwe iphone ?

Bijdrager
    Shmoo

Dat zou jemoeten controleren. Maak een backup van je device in iCloud en kijk daarna hoe groot de app is.

Ik bedoel, als ik kijk naar de backup van Spotify en YouTube dan lijkt het mij sterk dat daar (paar mb) veel muziek en video in verwerkt zal zitten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.