13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    RTM85

iCloud: automatische downloads van muziek onmogelijk?

Ik kan in de voorkeuren van iTunes bij het tabblad ‘store’ alleen maar aanvinken dat ‘ie Apps en Books automatisch moet downloaden op al mijn devices. Maar volgens Apple zou daar ook het kopje Music bij moeten staan, maar die zie ik niet! Ook op mijn iPad en iPhone zie ik die optie niet.

HELP!

Bijdrager
    MacAanZee

Moet je je dan niet eerst abonneren op iTunes Match? Maar hoe het werkt weet ik ook niet.

Moderator
    Mac Daddy

iTunes Match is bedoelt voor de muziek die je niet via iTunes hebt gekocht, maar via CD’s of andere plekken van het internet. Als het goed is, zou de muziek die je via iTunes hebt gekocht wel in je Cloud moeten kunnen.

Bijdrager
    RTM85

iTunes Match is voor AL je muziek syncen op je elk device, en wat ik bedoel is dat als je een nummer koopt in de store, dat deze dan gelijk op elk device gedownload wordt…

Bijdrager
    tyler

ik heb ook dit probleem
    kan enkel apps en books aanvinken maar geen muziek ..

Bijdrager
    FlyingSeal

Deze optie heb ik ook niet. Zowel op Mac als iPad.

Bijdrager
    tyler

ik hoor nu van iemand dat het normaal is en het pas volgende maand zou uitkomen die functie..
    in iTunes 10.5.1 ..

Bijdrager
    wimhek

belachelijk koop ik muziek. Apple is misleidend in deze

Bijdrager
    MacBooky

@wimhek o ja? staat er vrij duidelijk …

Bijdrager
    wimhek

The iCloud service that enables you to download new and previous music purchases to your devices over Wi-Fi (or 3G if you choose). Requires iTunes v10.5 on your Mac or Windows computer.

For example, when you buy a song from the iTunes Store on your Mac, the song can be automatically downloaded to your iPhone, iPad, iPod touch, and other Mac or Windows computers. All you need to do is turn on automatic music downloads in iTunes Store preferences.

iCloud also stores your past iTunes Store purchase history, so you have access to your previously purchased music, TV shows, apps, and books—no matter which device you bought them on—on each of the devices that you set up to work with iCloud. All you do is choose when you want to download your past purchases to your devices.

If you subscribe to iTunes Match, you can also use iCloud to store and download music you haven’t purchased from iTunes. For more information, open iTunes and choose iTunes Help from the Help menu, or visit the iCloud website.

Note: iTunes in the Cloud is only available in the U.S. Automatic download of iTunes store purchases and iTunes Match do not require that iCloud is turned on, nor that you sign in to iTunes using the same Apple ID used for your iCloud account.

Bijdrager
    wimhek

wel weer kleine lettertjes

Bijdrager
    MacBooky

heb je veel betaald voor iCloud dan?

Bijdrager
    Antaeus

Dus alleen in Amerika hebben ze iTunes in de iCloud?
    Heb namelijk alleen boeken en Apps in mijn iCloud staan…
    En weet iemand wanneer dit wel gaat werken in Nederland?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.