9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    detlefpeel

icloud activeren

Ik zie dat Icloud uit de beta fase is.
    Maar hoe kan ik het activeren.
    Wanneer ik me aanmeld zegt hij ga naar ios5 instellingen of naar Lion systeemvoorkeuren.
    Wat moet ik dan wijzigen in Lion systeemvoorkeuren??

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Je moet eerst wachten tot de update van Lion uitkomt. Lion ondersteunt nu namelijk nog geen iCloud, tussen nu en iOS 5 moet die update komen.

Heb je al een MobileMe account dat je wilt overzetten naar iCloud dan moet je naar http://www.me.com/move.

Bijdrager
    hijblogt

Ik kreeg de zelfde foutmelding. Nog even wachten dus:)

Bijdrager
    Jean72

Ik kan bij mijn huidige mobile me account niet verder komen dan een doorgelinkte “find my iphone” pagina komen die vervolgens niet werkt. Verder kan ik via http://www.me.com/move niet meer doen dan inloggen om vervolgens te krijgen wat ik zin 1 beschreef.

Bijdrager
    Flatchoo

Als je je MobileMe omzet naar iCloud kun je de huidige functies van MobileMe dan ook niet meer gebruiken? Ik ervaar trouwens sinds gisteravond problemen met het MobileMe certificaat in de mail app. Kan dit iets te maken hebben met de overgang naar iCloud?

Bijdrager
    gipsman

iOS 5 zet ik in de wachtrij tot SL iCloud kan draaien ofwel
    tot mijn printer/ scanner / veel gebruikte apps Lion compatibel
    zijn.
    Ook over hoe mobileme in/naast iCloud gaat werken (tot juni 2012)
    heb ik nog te veel twijfels.

Bijdrager
    Flatchoo

Er zou toch een update uitkomen voor Snow Leopard 10.6.9 welke zou werken i.c.m. iCloud?

Bijdrager
    Michaeldw

Ik was ook in die veronderstelling, maar op de iCloud pagina staat Mac OS X 10.7.2 als minimum vereiste.
    ..Ik zou graag gebruik maken van iCloud op Mac OS, maar wil eigenlijk niet upgraden naar Lion.

Aan de andere kant: zelfs Windows wordt ondersteund, dus ik verwacht eigenlijk wel een update voor SL

Bijdrager
    JJmac

Ik was even aan het stoeien met FindMyiPhone en daar hoorde een MobileMe account bij, nu is dat iCloud geworden maar ik heb geen Lion en iOS5.
    En hoe nu verder?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.