26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    spywurm

(OPGELOST) iCloud aanmelding

Beste

het is misschien een domme vraag maar ik kan mij niet aanmelden op icloud.com.

Als ik mij aanmeld met mijn appleID dan geeft hij volgende opmerking:

Als ik dan op werk bij klik, geeft hij mij enkel en alleen de keuze voor een appleID aan te maken.

Als ik dan vervolgens met mijn e-mailadres wil inloggen geeft hij de melding dat mijn paswoord niet correct is
    en dat ik deze kan opvragen via iforgot maar het paswoord is toch correct.

Iemand enig idee?

Bijdrager
    iHam

Over het password weet ik niets. Maar iCloud moet je op je idevice opstarten.

Bijdrager
    spywurm

Ahzo dus als ik het goed begrijp kun je niet eerst via icloud.com je inloggen met je Mac?

Bijdrager
    knrd

Je moet op je Mac via me.com je Me account overzetten naar een iCloud account..
    Alleen lukt het op dit moment niet.. Ik krijg op het einde ook elke keer een bericht dat het niet gelukt is.

Bijdrager
    spywurm

Ja maar ik heb nooit mobileme gehad.

In het voorkeurenpanneel gaat het ook niet.

Ik heb me op apple.be altijd aangemeld met mijn naam, maar dit moet nu een e-mail adres zijn voor
    iCloud. Mijn e-mail adres staat wel tussen mijn gegevens in mijn account, maar moet ik dan nog iets
    speciaal doen voor het te activeren of te gebruiken ofzo?

Bedankt voor jullie reacties.

Bijdrager
    dannycoolen

Ook ik heb sinds gisteren al problemen op mijn iMac ik kan niet inloggen met iCloud.
    Hij zegt “You can’t sign in at this time” ik dacha glister dat komt vast door de drukte (waar het op mijn ipad/macbookair wel werkte).
    Wat kan dit zijn…

Bijdrager
    spywurm

Hmmm, nu geeft hij dit aan:

Als ik op sign in duw geeft hij echter nog altijd hetzelfde probleem, ik kan mij niet inloggen met mijn
    e-mailadres omdat het paswoord zogezegd niet juist is ofzo terwijl dat zo wel is…

Bijdrager
    dannycoolen

Bij mij was het probleem uiteindelijk dat ik Little Snitch aan had staan.
    Dit maakte op de MacbookAir niets uit daar gaf hij namelijk aan toen ik gisteren contact wilde maken met iCloud of ik dat wilde accepteren.
    Maar dit gebeurde om onverklaarbare reden niet op de iMac.

Little Snitch uitgezet, vervolgens in gelogd en weer aangezet.
    Toen gaf hij wel aan dat er programmas contact zochten etc en nu werkt alles.

Bijdrager
    spywurm

Hmm, heb het net geprobeerd, little snitch uitgezet en geprobeerd maar hij wil het nog niet.

Ik heb jaren geleden een apple id aangemaakt met mijn naam, maar moet ik iets doen om in te
    kunnen loggen met mijn email adres want mijn naam wilt hij niet accepteren.

Mvg,
    Spywurm

Bijdrager
    spywurm

Wel heb ik in mijn account instellingen dit staan:

Als ik dan op verzend duw geeft hij niets weer, moet dit eerst in orde zijn of???

Bijdrager
    spywurm

Het is toch niet zo dat je verplicht bent om een iphone/ipad/ipod touch te hebben voor iCloud te activeren hé? Want dat zou wel belachelijk zijn…

Met vriendelijke groeten,
    Spywurm

Bijdrager
    Gianluca

Ik heb letterlijk EXACT hetzelfde probleem..

Bijdrager
    spywurm

Ah eindelijk, iemand met hetzelfde probleem…

Heb het daarjuist ook nog met mijn vriendin haar appleID geprobeerd en die wou het ook niet accepteren…
    Heb jij een iPhone, iPod Touch of iPad?

Want die heb ik wel niet.

Bijdrager
    Gianluca

Heb het nu net nog geprobeerd en het blijft inderdaad dezelfde melding weergeven! Heb het geprobeerd op zowel mijn iPad als mijn MacBook Air en ze zijn allebei volledig geupdate! Mijn wachtwoord was al juist, heb het dan maar gereset maar nog steeds krijg ik dezelfde melding.

Echt echt lastig.

Bijdrager
    spywurm

Ja idd, je kan er haast niets aan doen, niemand die hier ook een reactie op geeft bijna…

Bij iedereen gaat het gelijk niets, maar hier werkt het voor geen meter… Heb wel geen ipad ofzo.

Ben ook ten einde raad.

Bijdrager
    Gianluca

Niemand op heel dit forum dat raad weet?

Bijdrager
    spywurm

Ik denk het niet… en vandaag geeft hij nog altijd dezelfde meldingen maarja. Geen idee wat het kan zijn.

Bijdrager
    Gianluca

Het is en blijft erg vreemd. Bij mijn broer werkt het nochtans allemaal erg vlot, hij heeft geen enkele klacht. Ik vraag me af wat het verschil kan zijn.

Bijdrager
    Gianluca

Ik had een als Apple ID een Gmail-mailadres maar daar lukt het dus niet, ondanks de wachtwoordverandering. Nu heb ik het met een ander mailadres geprobeerd, een Telenet in dit geval (Belgische provider) en ook daar blijft ie dienst weigeren.

Bijdrager
    spywurm

Ik ben ook bij telenet en daar wilt die het ook niet doen. Uw broer, heeft die iets anders ingestelt ofzo? Wonen jullie nog samen thuis, ale ik bedoel, gebruiken jullie dezelfde computer voor het aanmaken/inloggen?

Bijdrager
    spywurm

Het probleem is voor mij eindelijk opgelost! Ik had dus blijkbaar 2 apple ID’s door de tijd…

Ik kon mijn e-mail adres niet tot apple id maken omdat mijn oud apple id deze ook gebruike.
    Even rap een fake adres aangemaakt en op mijn oud ingegeven en ik kon mijn e-mail direct linken
    aan de nu te gebruiken apple id.

Hopelijk is uw probleem ongeveer hetzelfde.

Mvg,
    Spywurm

Bijdrager
    Ludo croonenberghs

wanneer ik op icloud wil inloggen vaagt hij mijn apple id en wachtwoord; sinds weken weigert icloud mijn wachtwoord. Zelfs de aanmaak van een nieuw wachtwoord help niet. Weet echt niet wat ik misdaan heb om zo door apple en icloud tegengewerkt te worden
    ik betaal maandelijks voor bijkomende icloud ruimte maar krijg er dus geen toegang op. Het bizarre is dat mijn apple id wachtwoord wel geaccepteerd wordt op mijn ipad. wie verlost mij uit dit wespennest? Bedankt

Bijdrager
    Shmoo

Even inloggen op de volgende pagina van Apple en daar kun je een nieuwwachtwoord aanmaken of allemaal dat soort fratsen.

https://appleid.apple.com/

Bijdrager
    Ludo croonenberghs

Dat heb ik al een tiental keren gedaan met telkens een nieuw wachtwoord dat helaas evenmin door iCloud geaccepteerd wordt.

Bijdrager
    Shmoo

Dan zou ik Apple eens bellen en iemand van de klantenservice laten meekijken wat er fout gaat.

Bijdrager
    Ludo croonenberghs

Ok bedankt.

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.