6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Lambertini

Icloud 5GIG

Ik zie dat ik nog 3,6 GIG beschikbaar heb van mijn 5GIG. Kan iemand me zeggen waar ik kan zien wat op de Icloud server staat van mij ? Waar kan ik vb zien welke “documenten” ik heb gesynct ? Kan dat ook een excel zijn die niets met Itunes te maken heeft ?

Bijdrager
    Hansi2124

Jouw vraag heeft betrekking op iCloud. Dan is het niet logisch dat je het topic plaatst in het subforum OS X….
    Ik heb het daarom voor je aangepast.

Een vriendelijk verzoek aan een ieder die een topic aanmaakt om het juiste subforum bij het topic te zoeken om daar te plaatsen.

Bijdrager
    Lambertini

Weet er iemand hoe ik kan zien wat ik al op de Icloud server heb geupload ?
    Ik zie dat er nog slechts 3,66 G van de 5 Gig vrij is ? Bij mijn weten zijn tot nu toe enkel enkele mails gesynct.
    Hoe kan je zien wat ik al heb geupload ?
    Iemand vertelde me dat dat enkel kan via Itunes maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, zeker voor vb excel bestanden…
    Iemand ervaring ?

Bijdrager
    SunKeeper

Wat dacht je van Systeemvoorkeuren > iCloud?

Daar zie je dit:

KLIK

Bijdrager
    Lambertini

Bedankt voor de info maar :
    a) Hij geeft aan Ipad 1,3 GIG (Welke data is dat dan ?) Geeft geen verdere info wanneer je er op klikt
    c) Ik kan zelfs niet wissen wanneer ik er op sta en delete ?
    b) Is er een mogelijkheid dat hij backupt met mijn vaste imac ? Of synct hij allen met mobiele devices ?

Thx

Bijdrager
    iCreatedTech
    Lambertini op 24 oktober 2011

Bedankt voor de info maar :

a) Hij geeft aan Ipad 1,3 GIG (Welke data is dat dan ?) Geeft geen verdere info wanneer je er op klikt

c) Ik kan zelfs niet wissen wanneer ik er op sta en delete ?

b) Is er een mogelijkheid dat hij backupt met mijn vaste imac ? Of synct hij allen met mobiele devices ?

Thx

a) Waarschijnlijk is dit een back-up.
    c) Dit kun je wissen op het apparaat zelf.
    b) Ik weet niet wat jij van jouw Mac op je iCloud wil back-upen, maar een volledige back-up van je Mac krijg je echt niet op 5GB en dit is tevens niet mogelijk.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.