9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Johnyw

Icloud sessie verloopt steeds opnieuw ?

Goeie morgen,

Iedere keer ik (sinds de update naar capitan?) Itunes open, vraag ie nu naar mijn Icloud paswoord, op de duur word dat knap vervelend…
    Kan dat ergens anders ingesteld worden ?

Bedankt
    Johny

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Johnyw.

Bijdrager
    KarelWillem

Als je hier bent ingelogd, dan blijft dat zo; ook elke keer als je iTunes weer opent.

Als dat bij jou niet zo is, dan is er iets aan de hand (maar dat begreep je zelf misschien ook al).:)

Kun je probleemloos dingen toevoegen aan iTunes? Muziek, film?

N.b.: haal je het topic met de titel ‘icoud’ nog even weg?

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Johnyw

Kijk, ik krijg niet eens de kans om daar in te loggen, ik krijg steeds, en iedere keer opnieuw dit:

Bijdrager
    Johnyw

Ik kan inderdaad probleemloos dingen toevoegen

Bijdrager
    Johnyw

Ik heb het hier nog eens geprobeerd, als ik Itunes uitzet, en onmiddellijk weer aan, dan moet ik weer opnieuw het wachtwoord invullen ???

Bijdrager
    whaha

Ligt dit probleem aan iTunes?
    Ik moet ook steeds inloggen op iCloud, maar ik annuleer dan steeds gewoon en als ik dan bij iTunes of de systeemvoorkeuren ga kijken of ik ingelogd ben, dan ben ik dat. Heel apart en vreemd.
    Wanneer ik probeer in te loggen dan komt het er steeds wéér te staan, net alsof ik net niet ingelogd ben.
    Kan het iets te maken hebben met 2-staps-verificatie?

Bijdrager
    arjobulus

Ik had het zelfde probleem.
    Bij mij was echter de melding: ‘uw iCloud muziekbibliotheeksessie is verlopen’

Dat bracht me op het idee dat het wel eens aan Apple music kon liggen.
    Ik heb de twee maanden try-out gedaan en daarna het stop gezet.
    Nu ik opnieuw een abonnement heb genomen geeft hij geen melding meer…

Het is een oplossing, maar wel eentje van €9,99 per maand…

Hopelijk komt Apple met een update of iets dergelijks

Bijdrager
    cbdekleijn

volg dit topic omdat ik precies het zelfde probleem heb “uw iCloud muziekbibliotheeksessie is verlopen’ ,maar is er al een oplossing die geen 9,99 per maand gaat kosten zoals arjobulus schreef?
    sinds een week of 2 moet ik meerder keren per dag het WW invullen en ben dat toch een beetje zat aan het worden.

Bijdrager
    wimke

Is er al een oplossing gevonden. Hier nog steeds het zelfde probleem. Uw iCloud muziek bibliotheek sessie is verlopen log op nieuw in. Ik noem het een bug. Het zal inderdaad iets te maken hebben met die nieuwe muziek dienst van hun, wel uit geprobeerd maar niet voortgezet.

Heeft er iemand een oplossing en liever niet die van een tientje in de maand.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.