14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    DarkRaverNL

iChat/AIM down ?

Goede morgen,

Ik kom niet meer ingelogd op iChat, AIM is down ofzo ? hij blijft heel de tijd op Verbinden staan, en na een tijdje zegtie dat ik een Time-out heb, ik kom wel in MSN via Jabber, kunnen meer mensen niet inloggen ?

Bijdrager
    DK master

Ik kom ook niet ingelogd op iChat idd….

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ok dan wacht ik wel af, thanks DK Master.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee hoor, niets down hier. Zal dus wel een provider-probleempje zijn.

Hier Tiscali in Soest en dus wel werkend.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Hmm vreemd, hij spingt ook iets van 10x en laat me buddielijst dan pas zien, normaal 2x springen en ik ben ingelogd en klaar, ga is AIM programma downloaden, daar kan je toch ook met .mac inloggen ?

Bijdrager
    DK master

Ik Gebruik mn .mac emailadres en log in via Adium, maar hij blijft maar inloggen..

ik heb Planet internet btw. MSN doet het wel gewoon :roll:

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ja het ligt aan de provider, ik heb ook planet, als ik op sites laad, gaan ze maar tot de helft laden, en dan blijft het zo staan, is dat bij jouw ook zo DK ? ik heb MenuMeters geinstalleerd, en daar zie ik diuidelijk mijn dataverkeer stoppen op ongeveer de helft van het laden, Macupdate.com, MacOSX.nl Macgamefiles.com laden aleemal niet volledig.

Bijdrager
    Benji07

Bij mij werkt het ook gewoon met ichat + aim adres.

Bijdrager
    DK master

Jaah!! dat heb ik ook, de pagina’s laden erg traag en ik heb ook menumeters geinstaleerd en zie hetzelfde ..
    Afwachten dan maar tot planet er wat aan doet..

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ja, wat een rotzooi, ik ging net ff via me buurmans netwerk op ichat, maar dat netwerk ligt volgens mij net iets te ver, valt ellke keer uit lol.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ze zijn er wel mee bezig volgesn mij, balkje laad nu 8/10 ofzo, terwijl planet.nl wel normaal laad:P

Ik merkte gisteren al dat CoD 2 bleef hangen op Contacting Master Server, kreeg geen game servers te zien, mischien dat ze er toen al last van hadden, ga nu is kijken.

Bijdrager
    DK master

Ik ben weer ingelogd :bigsmile:

Bijdrager
    jay.eye.em

Ik heb vanacht nog ingelogd, kijken hoe de iSight van mijn broer z’n MacBoook was. Hij doet het nog steeds bij mij:wink:

Bijdrager
    forum romanum

ik had vanochtend ook problemen via planet
    – nu dus niet meer

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.