6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Nico

Ichat video chatten lukt niet met adsl??..

hello,

ik heb nu al effe een isight gekocht, en kan leuk video chatten met mijn online buddies, maar ik heb gemerkt dat video chatten of audio chatten gewoon niet mogelijk is als ik op een adsl netwerk zit en ik wil video chatten met iemand die op kabel zit. (lees belgacom skynet adsl en telenet kebel). voor een of andere reden lukt het wel wanneer ik via kabel breedband met iemand wil connecten die adsl heeft, maar andersom niet.. ik zit hier op draadloos adsl met een airport kaartje en een siemens modem, of airport op de kabel,en anders gewoon via ethernet op de kabel..
    vreemd ende bizarr..

zowel ik als mijn buddy krijgen de error message dat geenieder van ons wilde responden, terwijl dit natuurlijk wel ging.. in de connection doctor staat:

”2004-03-08 12:48:10 +0100: … did not respond.
    Tried to send UDP SIP “invite” to the following IP addresses and ports: het ip adres van mijn buddy”

firewalls staan niet op, litlle snitch ook niet..

heeft iemand hetzelfde voor of weet iemand hier meer over of nog beter een oplossing?

bedankt

nico :apple:

Bijdrager
    HSL

in internet en netwerken staan al een heleboel topics hierover met de bijbehorende oplossingen.:)
    en ook in iApps staat een hele handige topic..
    namelijk deze: deze

misschien het handigst om de discussie daar voort te zetten:D

HS-L

Bijdrager
    ivanzaancity

Ik zit achter een router en een adsl verbinding…tot nu toe noooooit problemen met mijn iSight gehad.

Bijdrager
    Triumph

Ik zit op ADSL met een Vigor2200E router, en Video Chat met een chello gebruiker.
    Hij moest enige settings veranderen in zijn router (Linksys) daarna werkte het perfect. En met een andere chello gebruiker met ook een Vigor2200E lukt het in 1 keer. Conclusie als de andere wel met elkaar kunnne video chatten en jij niet dan ligt het dus echt bij jouw. Loop al je settings eens na en volg het bovenste topic mbt iCatAV

Bijdrager
    bakkerli

http://videochatnl.com/ gratis video chatten zonder registratie

Bijdrager
    SunKeeper

SPAM-ALERT

@moderator: deze post samen met bovenstaande post verwijderen a.u.b. Het blijkt enkel allemaal onzin te zijn.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.