10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Tee Loo

iChat ook zonder .Mac en AOM?

Hallo,

Begrijp ik het nou goed, of kan ik alleen iChat gebruiken als ik .Mac account heb of een AOL?
    Ik zit bij geen van beide (ik vind .Mac geen toevoeging met maar 1 apple in bezit).

Bestaat er eventueel een optie om iChat te gebruiken zonder lid te zijn bij 1 van beide services?

thx

Bijdrager
    edward00

Je kan een trial account voor .mac aanvragen, die houd je dan x dagen en daarna kan je die ichat account gewoon blijven gebruiken.

Bijdrager
    Tee Loo

Ohja!! Is dat zo?
    Dat klinkt super!… Dus ik kan mijn trail gewoon opzeggen en dan hou ik de iChat functie!±

Bijdrager
    iAgree

Je kunt ook bij http://www.aim.com alleen maar een screenname aanvragen , en voila je hebt ichat,dan moet je je account dus aanmaken met de aim settings, maar dat wijst zich vanzelf als je ichat opstart. Dan hoef je verder dus ook niets aantevrqagen of op te zeggen later.

Bijdrager
    Tee Loo

Topper!!

Bestaat iChat trouwens ook voor PC?… zodat mijn (nog niet omgehaalde) vrienden kunnen ichatten?

Bijdrager
    Turbanus

iChat opstarten en AIM kiezen kan ook en meteen je account aanmaken.

Bijdrager
    macmickey2

er is geen ichat voor PC. je PC vrienden kunnen wel Trillian installeren. Dat werkt ook met .mac en aim accounts + msn. Als jij dan iChat met Jabber doet of je gebruikt Adium of aMSN (zoek maar even op het forum) dan kan je met je PC vrienden chatten. Let op! Er is nog geen chatprogramma op de Mac wat echt een webcam goed ondersteund icm met andere protocollen!!

Bijdrager
    Tee Loo

MacMickey2:
    Skype werkt wel goed op OSX…. met webcam…. of bedoelde je dat niet?

Bijdrager
    macmickey2

Skype is niet echt een chatprogramma. je kan op de Mac ook Messenger van Microsoft installeren maar dat gaat niet lekker met de PC versie (ligt aan de ontwikkelingssnelheid van Microsoft voor de Mac versie). Op dit forum zijn talloze draadjes over chatprogramma’s, webcammen en eventuele alternatieven. Ik zou zeggen voeg me toe aan je iChat lijst en vraag het me straks ff….:wink:

Bijdrager
    joshan

probeer SightSpeed .

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.