23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    JobKuipers

iChat Mobile

Wordt dit misschien de nieuwe “iPhone”?

Volgens Engadget wel.
    Vind het ook een leuke naam iChat Mobile.
    Ben benieuwd naar de WWDC

Groet,
    Job

Bijdrager
    kaiser pro

Wooooooo. Die iPhone ziet er echt super mooi uit.

Bijdrager
    Bezierman

Wat een lelijk ding. Wie gaat er nou met een witte chocoladereep bellen? Hopen dat ie is gephotoshopt.

Bijdrager
    vriesela

Daar gaan we weer met net iPhone verhaal.
    Hier, maar ook elders op MacOSX.nl is daar al veel meer over geschreven met heel veel mogelijke afbeeldingen.

Mobileread.com schrijft dat o.a. Apple is toegetreden tot de Kronos-group. En dat zou dan weer kunnen betekenen dat Apple zich met telefoons gaat bezig houden.
    En zo wordt er wat af geroddeld in de wereld.

Bijdrager
    error

De naam ‘iChat Mobile’ is geinig maar niet echt serieus… en Apple zal nooit een iSight camera op de *achterzijde* van een iChat telefoon plaatsen. Da’s natuurlijk dom.

Bijdrager
    vriesela

En als we nu toch gaan muggeziften: zijn 6 gaatjes voor de microfoon en speaker anno 2006 niet overdreven veel?

Bijdrager
    Jor1

bovendien… oranje?

ik vraag mij uberhaubt af waarom nog een numeriek gedeelte op je telefoon.
    Al je “buddies” voer je toch via je mac in!? . nee, doe mij maar een jockdial in het midden.

Bijdrager
    arneblk

Hier is het hele plaatje:

Bijdrager
    ROCKSTAR

:P

Bijdrager
    rolph
    Bijdrager
    Brac

Apple maakt echt wel wat mooiers dan dit lelijke kreng. En ze gaan het ook zeker geen iChat mobile noemen. iChat is bij het ‘normale, niet mac, volk’ namelijk helemaal niet bekend.

Bijdrager
    Erikaatje

ik geloof ook dat dit ding gewoon te lelijk is voor apple..daarom geloof ik er niet zo in!

wel geloof ik dat er oooitt nog wel een telefoon gaat komen.. er is kennelijk veel behoefte aan een apple telefoon.. zou een logische zet zijn van apple lijkt mij:)

Bijdrager
    MacBeer

Ik wil er een en dus komt er een. Heb steve gebeld en hij ziet het wel zitten.

Bijdrager
    PietjePuk
    ”Erikaatje”

ik geloof ook dat dit ding gewoon te lelijk is voor apple..daarom geloof ik er niet zo in!

wel geloof ik dat er oooitt nog wel een telefoon gaat komen.. er is kennelijk veel behoefte aan een apple telefoon.. zou een logische zet zijn van apple lijkt mij:)

Ik zie echt niet in wat Apple op de mobiele telefoonmarkt heeft te zoeken. En ik vind die iPhone of iChatphone of whatever ook niet echt een produkt dat mij meteen zou aanspreken.
    Het ontwerp hierboven vind ik al helemaal lachen, behoorlijk lelijk zou ik zo zeggen.

Apple blijft beter verder werken aan de soorten produkten die ze nu hebben. Dan kan je wel zeggen “maar wat met de iPod?”. Dat vind ik iets anders, in de tijd toen de iPod verscheen waren er nog bijna geen of weinig spelers op de markt. Zo kan je iets opbouwen en met een sterk produkt voor de dag komen. Bij de mobiele telefoons zijn er al zodanig veel merken die technisch zeer geavanceerde apparaten maken met alles erop en eraan. Hier kan Apple weinig aan toevoegen denk ik. (behalve wat sync met de Mac en een iets properder design), maar daar red je het niet mee denk ik.

Bijdrager
    ROCKSTAR

Ik vind zoiets dan weer wel kunnen. En juich Apple toe als ze dit gaan ontwikkelen (of bezig zijn).

Er komen steeds meer en meer elektronische aparaten op de markt en stuk voor stuk blijken na verloop van tijd onmisbaar te zijn. Wat nu beter als men al die aparte in één enkel aparaatje kan steken?
    Er was de gsm, er was de organiser, de PDA en noem maar op… men gaat niet met 5-6 toestellen in zn zak over straat lopen, neen ze smelten samen. Want wat is nu handiger dan een multifunctioneel toestel. De dag van vandaag hebben al veel mensen een Gsm mét kalender, met internet en noem maar op.

Waarom zou zoiets ook niet kunnen met een mp3-speler en een GSM. Ik heb alvast liever één toestel in m’n broekzak die alles kan, dan 2 of meer verschillende toestellen.

Als die iPhone er nu eenmaal komt, weet ik dan weer niet of ik hem direct ga kopen want m’n SE doet het nog veel te goed naar m’n zin:? Maar kijk toch vol spanning uit!

Bijdrager
    Cleopatra_.

Ik hoop dat Apple nog een jaar tot anderhalf jaar wacht als ze een telefoon uit zouden gaan brengen, dan is mijn huidige abonnement afgelopen.:P
    Ik denk dat Apple wel zeker iets toe te voegen heeft aan de mobiele-telefoon-markt, vooral gezien het feit dat er recentelijk een grote, lelijke, kan-alles-maar-alleen-als-ie-werkt-wat-niet-vaak-is van Microsoft is. MDA ofzo, mijn ouders hebben ‘m, ik zou er nog niet dood gevonden mee willen worden. :innocent:

Bijdrager
    luigi007

http://www.youtube.com/watch?v=v520U3vS2iI

Lijkt op een wifi toestel voor thuis om ook je mac mee te bedienen.
    Een beetje te groot voor een gsm?

Bijdrager
    af
    ”luigi007″

http://www.youtube.com/watch?v=v520U3vS2iI

Lijkt op een wifi toestel voor thuis om ook je mac mee te bedienen.
    Een beetje te groot voor een gsm?

tis duidelijk te zien dat het super nep is.. geknipt en geplakt :roll:

Bijdrager
    luigi007

Ja, ik zie het nu ook, knip en plak werk. De schaduwval op de cirkelvormige menu besturing klopt niet.
    Sorry voor de overlast.

Bijdrager
    Kjelle_ve

http://www.youtube.com/watch?v=BYF3BpbFI9c&mode=related&search=

hier tootn de maker ervan dat het werkelijk fake is:)

Bijdrager
    luigi007

Geweldig leuk gedaan. De timing van de publicatie, de foto en ook dat filmpje. Dat is een Mac-er die weet hoe de mac gemeenschap en de geruchten machine werkt.

Bijdrager
    MacBeer

Het filmpje van onze eigen arne over de video-ipod heeft in April de hele Apple wereld opgeschokt… blijft een heerlijke bezigheid, mac gebruikers foppen :wink:

Bijdrager
    Erikaatje

leuk gedaan..
    je ziet het indd goed ana het sherm dat het gewoon een stikker is.. :o :)

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.