9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr.Mark

iChat misschien met MSN ondersteuning?

zou wel heel vet zijn en handig als iChat met een MSN ondersteuning zou komen. de Microsoft Messenger ondersteunt nu toch ook iChat enzo?

Bijdrager
    KarelWillem

Huh?

Nee, dat zou niet handig zijn…:wink:

Bijdrager
    mcdaddy

Microsoft Messenger ondesteund communicatie met iChat gebruikers alleen maar als je met Messenger inlogt op een Microsoft Live Communication server (moet je kopen $$$$$$). Dus het verhaal dat Messenger overweg kan met andere protocollen en diensten is zwaar overdreven.

Bijdrager
    Mr.Mark

k zou het juist wel handig vinden. bijna al mn contacten hebben alleen maar msn, en geen ichat, omdat ze windows hebben. dus wil ik met ze cammen ofzo, dan moet ik speciaal een ander programma opstarten dat ik zelf niet eens fijn vindt werken > aMSN
    dus het zou dan fijn zijn om alles via iChat te hebben. ook de webcam chatts.

Bijdrager
    iApple

Probeer Mercury eens!

Bijdrager
    a la Mac
    ”soulcreeper”

zou wel heel vet zijn en handig als iChat met een MSN ondersteuning zou komen. de Microsoft Messenger ondersteunt nu toch ook iChat enzo?

Klik!

Bijdrager
    Nietzman

iChat heeft al MSNondersteuning. Jabber enzeu.

Bijdrager
    a la Mac

Hij bedoelt native MSN-ondersteuning.

Bijdrager
    Chantal C.

iChat en native ondersteuning voor MSN… AOL en MSN beconcureren elkaar al jaren. Denk je nou echt dat M$ anderen op hun netwerk toelaat?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.