4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Triumph

iChat met ThomsonTG789vn

Hallo,

Zijn er hier mensen die een Thomson TG789vn hebben eventueel in combinatie met KPN Glasvezel

Ik wel erg veel met iChat om dan het scherm van iemand over te nemen en die te helpen.
    Dat werkt dus niet meer wel iChat en video en tekst maar niet met screensharing

Nu heb ik gekeken in die box maar hij zit pot dicht (ik kan geen poortinstellingen vinden)
    Ook Firewall instellingen kanik niet bij.

Gezocht op andre forums en het schijnt dat er mensen zijn die er in zijn gekomen.

Dus hoe kan ik die box zo laten werken dat scherm delen met ichat weer gaat werken.

Ook heb ik gevonden dat
    TCP: 5900 – 5902
    UDP: 4500
    open moeten staan

Ik kan alleen toepassingen en games vinden in de 789vn maar wat je hier nu precies moet invullen? En of dit wel de goede locatie is….

Bijdrager
    ferdia

Probeer inschakelen van TOOLBOX > Delen van spelen & toepassingen.

Universal Plug and Play
    Universal Plug and Play (UPnP) is een technologie waarmee een groot aantal spelen en berichttoepassingen probleemloos functioneert.

UPnP gebruiken: Ja

Bijdrager
    Triumph

Ik heb dat uitgevoerd en ook een nieuwe optie ingevoerd maar wat ik daar moet invullen?
    Ik heb ingevuld TCP overall 5900 een 2e met overal 5902 en 1 x UDP 4500. Nu wachten totdat ik iemand zie die ik z’n scherm kan overnemen.

Bedankt voor het meedenken

Bijdrager
    Triumph

Nou het werkt.

In de ABS heb ik de “verbindingsdeling uitgeschakeld(brugmodus)” en toen werkt het.

Waarom dat dan niet met een vorige ADSL modem nodig was?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.