6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    darh

iChat AV Tele2 Modem – Videochat connectie probleem

Een goedendag!

Ik heb een probleem waarbij mij het niet lukt om een video chat op te zetten in iChat. Vanuit mijn kant draait alles goed, het probleem ligt bij een vriend van mij. (Het lukt mij namelijk wel bij anderen)

Zoals mij al bekend is, zijn er vaak problemen met het maken van een verbinding ten behoeve van een video chat in iChat. Na veel dingen gelezen en geprobeerd te hebben over het openzetten van poorten in de modem, is het mij nog steeds niet gelukt om iChat AV bij de betreffende persoon aan de gang te krijgen. Let wel, de normale chat functionaliteit werkt wel.

Het gaat hier om een draadloze modem/router die door Tele2 wordt geleverd en een MacBook waarop Leopard (met alle updates) draait.

Nu ben ik benieuwd of iemand hier ervaring heeft met een Tele2 modem of eventueel een andere oplossing heeft.

Alvast hartelijk bedankt!

Bijdrager
    Pieterr

Vraag anders Lucas even… die heeft het vast ondertussen al aan de praat;-)

Recent draadje: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=134312

Bijdrager
    chatsmit

Hier hetzelfde probleem met AV iChat met tele2 versatel modem/router. Vreemde is dat het heel soms wel ineens werkt, maar van korte duur. Ben benieuwd of dit gewoon een brakke iChat is of dat het door router kan liggen.

Bijdrager
    roy

Is het de Davolink?

Bijdrager
    dnhems

Ik heb ook regelmatig fouten met iChat … bij mij is het een linksys router met upc modem eraan.

Bijdrager
    Pieterr
    ”dnhems”

… bij mij is het een linksys router met upc modem eraan.

Je doet het er zeker om, die .sig, Stefan. ;-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.